Átadták az új Budai Ügyfélszolgálati Központot

Az új Budai Ügyfélszolgálati Központ, ahol az ügyfelek öt helyett egy helyen intézhetik ügyeiket többszöri sorban állás nélkül
Az FKF Nonprofit Zrt. a FŐTÁV-val, a Fővárosi Vízművekkel, a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel és a DHK Zrt.-vel együttműködésben ez év nyarától közös, integrált ügyfélszolgálattal várja ügyfeleit a kényelmes és gyors ügyintézés érdekében. A II. kerület, Fő u. 47. szám alatt készülő Budai Ügyfélszolgálati Központ nyitásának tervezett időpontja 2015. július 1. Az egyes szolgáltatók egységes nyitvatartási idővel fogadják majd az odaérkezőket, hetente egy munkanapon későbbi zárással. A közös ügyfélszolgálat előnye, hogy az ügyfelek egy helyen intézhetik ügyeiket többszöri sorban állás nélkül. Az irodában készpénzfizetésre nincs mód, kizárólag bankkártyával történő pénzügyi tranzakciók végrehajtására lesz lehetőség.
 
Dr. Szeneczey Balázs városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes köszöntőbeszédében kiemelte, hogy a családbarát városfejlesztésben kulcskérdés az időtényező. Ahhoz pedig, hogy a családok minél több időt tölthessenek együtt, elengedhetetlen az ügyintézésre fordítandó idő minimalizálása. Ennek jeles példája a Budai Ügyfélszolgálati Központ, ahol három közszolgáltató, valamint díjbeszedő és díjhátralék-kezelő cég várja egy fedél alatt a budapesti lakosságot. Az FKF, a FŐTÁV, a Fővárosi Vízművek, a Díjbeszedő és a DHK közös, korszerű, európai színvonalú budai ügyfélszolgálati irodájában ezentúl kényelmesen és hatékonyabban intézhetik közszolgáltatásokkal kapcsolatos ügyeiket, mely nagyban hozzájárul az ügyfél-elégedettség növeléséhez és ezáltal egy élhetőbb, családbarátabb főváros kialakításához.
 
Nagy László, az FKF Nonprofit Zrt. mb. vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a Közterület-fenntartó életében fontos mérföldkőnek számít az új, integrált ügyfélszolgálat. „Sok fejlesztés megvalósulásánál volt már alkalmam jelen lenni, amelyek szinte láthatatlanok az ügyfelek számára, hatásaik pedig csak hosszú távon érzékelhetőek, azonban kevés olyannál, amelynek előnyei a lakosság számára is azonnal kézzelfoghatóak.
 
Az FKF Nonprofit Zrt. – jogelődjének a Köztisztasági Hivatalnak működési idejét is figyelembe véve – idén tölti be 120. életévét. Bízom benne, hogy a Budai Ügyfélszolgálat átadásával ennek a patinás és rengeteg változáson keresztült ment szervezetnek az életében egy olyan ponthoz érkeztünk el, amellyel az ügyfél-elégedettség olyan szintre emelkedhet, amely tükrözi azt az erőfeszítést, amelyet Társaságunk tett az elmúlt évtizedben, annak érdekében, hogy elégedett budapesti arcokat láthasson, és hogy egy hosszútávon fenntartható hulladékgazdálkodási rendszert építsen ki.
 
Az esemény jelentőségét nemcsak az adja, hogy a budai lakosok számára is könnyebben megközelíthetővé válik ezáltal az FKF készséges ügyfélszolgálati csapata, hanem az is, hogy gyakorlatban is megmutatkozik a fővárosi közszolgáltató cégek együttműködése, hiszen egy célért dolgozunk mindannyian: egy olyan Fővárosért, amelyre mindannyian büszkék lehetünk.”
 
Haranghy Csaba, a Fővárosi Vízművek Zrt. vezérigazgatója köszöntőjében kiemelte, nagy örömére szolgál, hogy Fővárosi Vízművek Zrt. Váci úti irodaépületében található közös ügyfélszolgálat után most a Duna másik oldalán, Budán is közös ügyfélszolgálati irodát nyitnak a közműcégek, megkönnyítve a környéken lakók életét. A Fővárosi Vízművek Zrt.-nek így a központi Váci úti ügyfélszolgálat, Biatorbágy, Budakeszi, Halásztelek, Szigetszentmiklós és Tököl után ez lesz a hetedik személyes ügyfélszolgálati irodája, mely Budapesten és az agglomerációban megtalálható.
 
 
 
Majtényi Károly, a Díjbeszedő Holding Zrt. vezérigazgatója köszöntő beszédében elmondta: „A Díjbeszedő évtizedek óta végez a fővárosi közüzemek megbízásából a fővárosi ügyfelek részére számlázási, számlafizetési és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységeket. A cég mindenkor igyekezett a legmodernebb eszközökkel elősegíteni, hogy a számlázással, számlafizetéssel kapcsolatos ügyintézés a fogyasztók számára a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb legyen. Ennek érdekében működteti közel egy évtizede Díjnet internetes számlázási és fizetési rendszerét, illetve vezette be a számlák kifizetésének mobiltelefonos megoldását is. A Díjbeszedő küldetésének középpontjában mindenkor a „közüzemi számla ügyintézés egy helyen és egy időben” elv állt, melyet a cég az ügyfélszolgálat valamennyi dimenziójában megvalósított már az eddigiekben is. Éppen ezért a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. által életre hívott közös Budai Ügyfélszolgálati Központhoz is örömmel csatlakozott a számos közüzemi partnerrel rendelkező Díjbeszedő Holding Zrt., hiszen ez a koncepció egybeesik saját ügyfél-kiszolgálási stratégiájával. A magas színvonalon kialakított Budai Ügyfélszolgálati Központ remélhetőleg elnyeri az ügyfelek tetszését, hiszen itt igazán kellemes környezetben, egyidejűleg intézhetik különböző közüzemi ügyeiket.”
 
Dr. Mitnyan György, a FŐTÁV Zrt. vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a FŐTÁV üzletpolitikájában kiemelt jelentőségű az ügyfelek magasabb színvonalú kiszolgálása, ezért is csatlakozott a közös ügyfélszolgálat működtetésére vonatkozó javaslathoz. Megítélése szerint egy olyan előremutató és hasznos kezdeményezésről van szó, aminek nyertesei a közműcégek ügyfelei. Márpedig a FŐTÁV, mint szolgáltató számára rendkívül fontos, hogy javítása ügyfelei elégedettségét és ennek érdekében komoly erőfeszítéseket teszünk - mondta. Szerencsére a technikai fejlődés és különösen az információs technika eredményei lehetőséget adnak arra, hogy ezeket alkalmazva megfelelő színvonalon tudjuk kiszolgálni az új fogyasztói igényeket.
 
Kiemelte, nem csak a mérés, számlázás, díjfizetés elektronikus rendszeren keresztül történő kezelésére kell gondolni - ami persze magasabb színvonalat, és gazdasági előnyöket is jelent a szolgáltatók számára -, hanem arra is, hogy mindez a személyes ügyféltalálkozások pozitívabb megítélését is nagyban segíti. Úgy vélte, hogy a közműszolgáltatóknak is haladni kell a korral, mert a modern technológiák alkalmazása nem csak lehetőség, de a hosszú távú, fenntartható működés egyik előfeltétele is. Az ügyfélbarát környezet, a magas szintű és gyors kiszolgálás a mára már természetes elvárás az ügyfelektől, és ennek a fogyasztói igénynek felel meg ez az új iroda, ami nagy segítség lesz a fővárosiaknak, köztük a budai ügyfeleknek is – tette hozzá.
 
A közműcégek fővárosunk pesti oldalán már korábban elindították az ügyfélszolgálati együttműködést. A Fővárosi Vízművek XIII. kerület, Váci út 23-27. szám alatti Központi Ügyfélszolgálati Irodájában már jelenleg is öt vállalat – a Fővárosi Vízművek, a Fővárosi Csatornázási Művek, a FŐTÁV, az FTSZV és a DHK – szolgálja ki ügyfeleit, nyár közepétől pedig az FKF is csatlakozik a pesti irodához.
 
A tervek között szerepel egy harmadik közös iroda létrehozása is a FŐTÁV XI. kerület, Barázda u. 20-30. szám alatt működő Dél-budapesti ügyfélszolgálatán, ahol a FŐTÁV mellett várhatóan további két közműcég szolgálja majd ki ügyfeleit.
 
Az érintett ügyfélszolgálati kirendeltségeken „bababarát” ügyintézést is biztosítanak a szolgáltatók, a kisgyermekkel érkező anyukákat és apukákat soron kívül fogadják. Amellett, hogy ügyfél-elégedettség szempontjából számos előnye van az „egykapus” ügyintézésnek, az egyes közszolgáltató cégek részére is jelentős megtakarítást jelent az együttműködés és a közös kommunikáció lehetősége is új távlatokat nyit.

Hírek

RSS megtekintés