Új ügyfélközpontokat nyitott a BKK a 4-es metró vonalán

A ma megnyitott M4-es metró vonalán két új BKK Ügyfélközpont is nyílt, az egyik a Kelenföldi vasútállomás végállomáson, a másik a Keleti pályaudvar megállónál. Az új ügyfélcentrumokban az ügyfelek megvásárolhatják a BKK teljes tarifapalettájának jegyeit és bérleteit, intézhetik a közösségi közlekedéssel, közútkezeléssel, és a teherforgalmi behajtással kapcsolatos ügyeiket, tájékoztatást kapnak a közlekedési lehetőségekről és a projektekről. A BKK Ügyfélközpontok a hét minden napján reggel 5:30-tól este 22:00 óráig tartanak nyitva.
 
A BKK első, központi ügyfélcentrumában, a Rumbach Centerben már 2012 óta intézhetik ügyeiket. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 2013 július vége óta működnek sikeresen a BKK új ügyfélpontjai, ahol tájékoztatást nyújtanak a közlekedési lehetőségekről, információs kiadványokhoz juthatnak az érdeklődők, illetve ezeken a helyeken a BKK teljes tarifapalettája megismerhető, és megvásárolható a kiválasztott jegy- vagy bérlettípus. 2013 decemberében nyitotta meg a Deák Ferenc téri BKK ügyfélpontot is.
 
Budapest városvezetése és a BKK számára egyaránt fontos, hogy az utasok minél könnyebben eligazodjanak a főváros közlekedési hálózatában, valamint a jegy- és bérletvásárlás ne jelentsen számukra gondot akár a reptéren, akár valahol a városban szeretnék ezt megtenni. A BKK munkatársai ezenkívül közlekedési információkkal is segítik az érdeklődőket: hogyan juthatnak el a város különböző pontjaira, a közösségi közlekedési lehetőségekről is részletes felvilágosítást adnak, valamint több más szolgáltatásról is tájékoztatást adnak (pl. a rövidesen induló MOL Bubiról).
2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain létesít további ügyfélpontokat a Budapesti Közlekedési Központ, melyek részben a pénztárak feladatait is átveszik.
 
A rendszer kiépítését most az M4-es metróvonal átadásával a Kelenföldi vasútállomáson és a Keleti pályaudvaron nyílt ügyfélközpont megnyitásával folytattja. Ezek az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen mindenben megfelelnek annak, hogy az újonnan bevezetendő jegyrendszer igényeit kiszolgálják, támogassák.
Az ügyfélközpontok szolgáltatásait az új jegykiadó automaták is kiegészítik, hogy a jegy- és bérletvásárlás a nyitvatartási időn túl se okozzon gondot.
 
Budapesti Közlekedési Központ