"Elektromos berendezések karbantartása 2025."


Tárgyi beszerzési eljárásban Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére elektromos berendezések karbantartási és javítási feladatok elvégzése kettő részfeladatban.

 

Tárgyi beszerzési eljárásban Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére elektromos berendezések karbantartási és javítási feladatok elvégzése kettő részfeladatban a mellékelt műszaki leírásokban és szerződéstervezetekben foglaltak szerint:

 1. részfeladat:Kapcsolótermek és elosztóberendezések karbantartása és javítása

- Megrendelő székhelyén Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal

  (1052 Budapest Városház u. 9-11.) a Merlin Színház épületével egyetemben, valamint

- Megrendelő telephelyén a Központi Irattárban (1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2.)

működő elektromos kapcsolótermek, elosztóberendezések karbantartása és javítása az erősáramú rendszerekre vonatkozó karbantartási szolgáltatás egyrészt folyamatos változatlan tartalmú, másrészt a fellelt állapot függvényében eseti és változó tartalmú ellátását foglalja magában.

2. részfeladat: „Vészkijáratjelző és menekülőút megvilágító lámpák, valamint kültéri és beltéri folyosók, lépcsőházak és közlekedők világítóberendezéseinek karbantartása és javítása”: amely a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal 1052 Budapest Városház u. 9-11. szám alatt található épületegyüttesében működő vészkijáratjelző és menekülőút megvilágító lámpák, valamint kültéri és beltéri folyosók, lépcsőházak és közlekedők világítóberendezéseinek karbantartása, javítása a világítási rendszerekre vonatkozó karbantartási szolgáltatás egyrészt folyamatos változatlan tartalmú, másrészt a fellelt állapot függvényében eseti és változó tartalmú ellátását foglalja magában.

Mindkettő részfeladatban Megrendelő kötelezettséget vállal, hogy jelen keretösszeg 70%-ának megfelelő értékben megrendelést tesz.

 A szerződés a Felek általi kölcsönös aláírás napján lép hatályba, ha az aláírások nem ugyanazon napon történnek, a hatálybalépés időpontja a legutolsó aláírás napja és határozott, 2025. december 31. napjáig terjedő határozott időtartamon belül legfeljebb a rendelkezésre álló szerződéses keretösszeg eléréséig tart. Amennyiben a Megrendelőnek az éven túli kötelezettségvállalásra a költségvetési felhatalmazás rendelkezésére áll, úgy a jelen Szerződés időbeli hatálya Megrendelő – legkésőbb a szerződés lejárta előtt 30 nappal a Vállalkozó részére kézbesített – egyoldalú írásbeli nyilatkozatával, az abban rögzített határidőig, de legfeljebb 2026. június 30-ig terjedő időtartamra – az egyéb feltételek változatlanul hagyása mellett – meghosszabbodhat.

 A teljesítés módja és helye:

 1. részfeladat esetében:

- Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal székhelyének épülete (1052 Budapest, Városház utca 9-11.), a Merlin Színház épületét is beleértve, illetve

- Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal telephelyeKözponti Irattár épülete (1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2.)

 2. részfeladat esetében:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal épülete (1052 Budapest, Városház utca 9-11.)

 A pénzügyi ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei:

Mindkettő részfeladatban:

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet.

Ajánlatkérő (Megrendelő) a szerződés ellenértékét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított számlák kiállítási időpontjától számított 30 napon belül, Vállakozó bankszámlájára történő átutalással teljesíti.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezetek tartalmazzák.

Mindkettő részfeladat esetében az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, az alábbiak szerint:

1. számú részfeladat:

Kapcsolótermek és elosztóberendezések karbantartása és javítása           

Értékelési részszempont:

Súlyszám

Állandó jelleggel végzendő karbantartások és javítások éves díja

(nettó forint/év) (szerződéstervezet III./1 pontja alapján)

 

80

Eseti jelleggel végzendő karbantartások és javítások rezsióradíja

(nettó forint / óra) (szerződéstervezet III./2 pontja alapján)

 

20

 

2.számú részfeladat:

Vészkijáratjelző és menekülőút megvilágító lámpák, valamint kültéri és beltéri folyosók, lépcsőházak és közlekedők világítóberendezéseinek karbantartása és javítása 

Értékelési részszempont:

Súlyszám

Állandó jelleggel végzendő karbantartások és javítások éves díja

(nettó forint/év)

Vészvilágító és vészkijáratjelző lámpák és áramköreik, valamint kültéri és beltéri folyosók, lépcsőházak és közlekedők világítóberendezéseinek karbantartási feladatai (szerződéstervezet III./1pontja alapján)

80

Eseti jelleggel végzendő karbantartások és javítások rezsióradíja

(nettó forint / óra)

Kültéri és beltéri folyosók, lépcsőházak és közlekedők világítóberendezéseinek karbantartási, javítási feladatai (szerződéstervezet III./2 pontja alapján)

 

20

Ajánlattételi határidő:

Mindkettő részfeladatban: 2025. május 08. (csütörtök) - 9:00 óra

 Az ajánlatot elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hiatalibeszerzesek@budapest.hu

 Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett!

Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető (pdf. vagy egyéb) formátumban kell benyújtani!

 Az eljárás további részleteit, illetve az ajánlat benyújtásának módját, formai követelményeit az Ajánlattételi felhívás tartalmazza.”

 

Letölthető dokumentumok:

  1. Felhívás
  2. Adatlap
  3. Műszaki leírás 1. részfeladat
  4. Műszaki leírás 2. részfeladat
  5. Szerződéstervezet 1. részfeladat
  6. Szerződéstervezet 2. részfeladat
  7. Nyilatkozat kizáró okokról
  8. Adatkezelési tájékoztató