„Tisztítási feladatok 2026-2027. években” - beszerzési eljárás


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Tisztítási feladatok 2026-2027. években” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Tisztítási feladatok 2026-2027. években” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

  1. számú részfeladat tekintetében:

Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal részére ablakok, belső üvegfelületek, nem elérhető magasságú világítótestek és fűtéshálózati berendezések tisztításának biztosítása a műszaki leírás szerint.

Az ajánlat értékelésének szempontja a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik az alábbiak szerint:

Értékelési szempont:

Súlyszám:

Ablakok és belső üvegfelületek tisztításának nettó díja (Ft/m2)

60

Nem elérhető magasságban lévő világítótestek armatúrájának tisztításának (lemosásának) nettó díja (Ft/db)

20

3 méter magasság felett lévő fűtéscsövek, fűtéshálózati berendezések tisztításának (lemosásának) nettó díja (Ft/fm)

20

 

Ajánlattételi határidő:  2025. december 8.  9:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.

  1. számú részfeladat tekintetében:

Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal részére szőnyeg-, szőnyegpadló- és kárpittisztítás szolgáltatás biztosítása a műszaki leírás szerint.

Az ajánlat értékelésének szempontja a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik az alábbiak szerint:

Értékelési szempont:

Súlyszám:

Szőnyeg-, szőnyegpadló- és kárpittisztítás nettó díja (Ft/m2)

60

A szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakember szőnyeg- és/vagy sző-nyegpadló- és/vagy kárpittisztításban szerzett szakmai tapasztalata (hónapban)

40

Ajánlattételi határidő:  2025. december 8.  9:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.

Letölthető dokumentumok:

  1. 1.rf. Ajánlattételi felhívás
  2. 1.rf. Ajánlati adatlap
  3. 1.rf. Műszaki leírás
  4. 1.rf. Szerződéstervezet
  5. 1.rf. Alkalmasság nyilatkozat
  6. 1.rf. Nyilatkozat kizáró okokról
  7. 1. rf. Adatkezelési tájékoztató
  8. 2.rf. Ajánlattételi felhívás
  9. 2.rf. Ajánlati adatlap
  10. 2.rf. Műszaki leírás
  11. 2.rf. Szerződéstervezet
  12. 2.rf. Alkalmasság nyilatkozat
  13. 2.rf. Szakmai tapasztalat alátámasztása
  14. 2.rf. Rendelkezésre állás nyilatkozat
  15. 2.rf. Nyilatkozat kizáró okokról
  16. 2.rf. Adatkezelési tájékoztató