" Cséry-telep kármentesítési monitoring rendszerének üzemeltetése 2025.évre"


Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít a " Cséry-telep kármentesítési monitoring rendszerének üzemeltetése 2025.évre" tárgyában.

Tisztelt Gazdasági Szereplő!

Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít a " Cséry-telep kármentesítési monitoring rendszerének üzemeltetése 2025.évre" tárgyában.

Nyertes Ajánlattevő feladata Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő számára:

Ajánlatkérő tulajdonában álló 22 darab monitoring kútból – 15 darab új fúrású kútból (Csm 1-15-ig jelű) és 7 darab mélyített kútból (2-3 és 5-9 KÚT jelű) – álló monitoring rendszer üzemeltetése az ajánlattételi felhívás mellékletét képező Műszaki leírásban foglaltak alapján.

Ajánlattevő vállalja, hogy Monitoring Rendszer üzemeltetése során az alábbi feladatokat látja el:

-   a mintavételezések és minőségvizsgálatok, továbbá a monitoring tevékenységről szóló adatszolgáltatás elkészítése – naptári negyedévenkénti helyzetértékelő és éves összefoglaló szakvélemény összeállítása – és a FAVI-MIR-K adatszolgáltatás benyújtása; valamint

-   a monitoring kutak megfelelő működésének negyedéves rendszerességgel történő ellenőrzése és karbantartása. A karbantartás keretében, amennyiben a kutakban a feltöltődés mértéke meghaladja a 0,5 m-t, kúttisztítást kell végezni. Ajánlattevő a monitoring kút meghibásodása esetén köteles annak javítására, vagy amennyiben ez nem lehetséges, cseréjére. A javítás vagy csere indokoltságát a hiba felmerülését követően a Ajánlattevő haladéktalanul köteles egyeztetni Ajánlatkérő.

Az eljárás során nincs lehetőség részajánlattételre.

A Szerződés határozott időre, a Felek általi kölcsönös aláírás napjától számított 12 (tizenkét) hónapra szól.

Nyertes ajánlattevő negyedévente jogosult számlát benyújtani, összesen 4 (négy) darab részszámla és 1 (egy) darab végszámla benyújtására, megküldésére jogosult az adott negyedévben elvégzett feladatok ellenértékének függvényében, a Részletező Ártáblázatban (Ajánlattételi felhívás 2. számú melléklet) foglalt árak figyelembevételével.

Az ajánlat értékelésének szempontjai:

1.            Összesen nettó ajánlati ár (HUF)           80%

2.            Az M/2 pont szerinti szakember jogosultság megszerzéséhez meghatározott szakmai gyakorlati időn felüli többlet szakmai tapasztalata hónapokban (min.0, max.24 hónap)                    20%

Ajánlattételi határidő:  2025. 03. 10. (hétfő) 14:00 óra

A beszerzési eljárás további részleteit, illetve az ajánlat benyújtásának módját, formai követelményeit az Ajánlattételi felhívás tartalmazza.  

Letölthető dokumentumok:

  1. Ajánlattételi felhívás
  2. Ajánlati adatlap
  3. Részletező ártáblázat
  4. Műszaki leírás
  5. Szerződéstervezet
  6. Nyilatkozatminták
  7. Adatkezelési tájékoztató