" Cséry-telep kármentesítési monitoring rendszerének üzemeltetése 2025.évre"


Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít a " Cséry-telep kármentesítési monitoring rendszerének üzemeltetése 2025.évre" tárgyában.

Tisztelt Gazdasági Szereplő!

Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít a " Cséry-telep kármentesítési monitoring rendszerének üzemeltetése 2025.évre" tárgyában.

Nyertes Ajánlattevő feladata Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő számára:

Ajánlatkérő tulajdonában álló 22 darab monitoring kútból – 15 darab új fúrású kútból (Csm 1-15-ig jelű) és 7 darab mélyített kútból (2-3 és 5-9 KÚT jelű) – álló monitoring rendszer üzemeltetése az ajánlattételi felhívás mellékletét képező Műszaki leírásban foglaltak alapján.

Ajánlattevő vállalja, hogy Monitoring Rendszer üzemeltetése során az alábbi feladatokat látja el:

-   a mintavételezések és minőségvizsgálatok, továbbá a monitoring tevékenységről szóló adatszolgáltatás elkészítése – naptári negyedévenkénti helyzetértékelő és éves összefoglaló szakvélemény összeállítása – és a FAVI-MIR-K adatszolgáltatás benyújtása; valamint

-   a monitoring kutak megfelelő működésének negyedéves rendszerességgel történő ellenőrzése és karbantartása. A karbantartás keretében, amennyiben a kutakban a feltöltődés mértéke meghaladja a 0,5 m-t, kúttisztítást kell végezni. Ajánlattevő a monitoring kút meghibásodása esetén köteles annak javítására, vagy amennyiben ez nem lehetséges, cseréjére. A javítás vagy csere indokoltságát a hiba felmerülését követően a Ajánlattevő haladéktalanul köteles egyeztetni Ajánlatkérő.

Az eljárás során nincs lehetőség részajánlattételre.

A Szerződés határozott időre, a Felek általi kölcsönös aláírás napjától számított 12 (tizenkét) hónapra szól.

Nyertes ajánlattevő negyedévente jogosult számlát benyújtani, összesen 4 (négy) darab részszámla és 1 (egy) darab végszámla benyújtására, megküldésére jogosult az adott negyedévben elvégzett feladatok ellenértékének függvényében, a Részletező Ártáblázatban (Ajánlattételi felhívás 2. számú melléklet) foglalt árak figyelembevételével.

Az ajánlat értékelésének szempontjai:

1.            Összesen nettó ajánlati ár (HUF)           80%

2.            Az M/2 pont szerinti szakember jogosultság megszerzéséhez meghatározott szakmai gyakorlati időn felüli többlet szakmai tapasztalata hónapokban (min.0, max.24 hónap)                    20%

Ajánlattételi határidő:  2025. 03. 10. (hétfő) 14:00 óra

Módosított ajánlattételi határidő: 2025. 03. 14. (péntek) 10:00 óra

A beszerzési eljárás további részleteit, illetve az ajánlat benyújtásának módját, formai követelményeit az Ajánlattételi felhívás tartalmazza.  

Letölthető dokumentumok:

  1. Ajánlattételi felhívás
  2. Ajánlati adatlap
  3. Részletező ártáblázat
  4. Műszaki leírás
  5. Szerződéstervezet
  6. Nyilatkozatminták
  7. Adatkezelési tájékoztató
  8. Jegyzőkönyv (2025. március 4. helyszíni bejárás)
  9. Kiegészítő tájékoztatás
  10. Kiegészítő tájékoztatás 2.
  11. Cséry-telep és környezetének helyszínrajza
  12. Monitoring kutak helyszínrajza
  13. 3.számú kiegészítő tájékoztatás
  14. 3.számú kiegészítő tájékoztatás EOV koordináták
  15. 3.számú kiegészítő tájékoztatás PMKÉJH határozat
  16. 3.számú kiegészítő tájékoztatás szerződéstervezet
  17. 4.számú kiegészítő tájékoztatás
  18. 5.számú kiegészítő tájékoztatás