Beszerzési eljárás – Budget üzleti tervezési program üzemeltetése 2025-2026


A módosult ajánlattételi határidő 2024. november 04. (hétfő) – 12:00 óra

Tárgyi beszerzési eljárásban nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő (Megrendelő) részére a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban működő Budget üzleti tervezési program szoftvertermék üzemeltetése a szerződés aláírásától, de leghamarabb 2025. január 01. napján lép hatályba és határozott, 2026. december 31. napjáig terjedő szolgáltatási időtartamra jön létre – és a Felek kölcsönös teljesítéséig tart –, mely magában foglalja a kiterjesztett terméktámogatást, a verziókövetést és a jogszabálykövetést a műszaki leírásban és a vállalkozási szerződésben foglaltak szerint.

 A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő a szabályszerűen kiállított számlák ellenértékét azok keltétől számított 30 (harminc) napos fizetési határidővel átutalással teljesíti.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

 Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, melyek az alábbiak: 

Részszempont

Értékelési szempont

Súlyszám

1.

Hibaelhárítás megkezdésének időpontja a kiterjesztett terméktámogatás esetében

(óra, minimum 1 óra, maximum 4 óra)

20

2.

Havi nettó átalánydíj

(HUF/hó)

80

 
A Budapest Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő által kezdeményezett „Budget üzleti tervezési program üzemeltetése 2025-2026.”  tárgyú beszerzési eljárás ajánlattételi határideje – 2024. október 25.  - 10:00 óra – meghosszabbításra került.
 

 Az ajánlatot elektronikus kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu  

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett!

 Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető .pdf formátumban kell benyújtani!

 Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlatkérésben és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 48 óráig – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu  e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

1. sz. Ajánlati adatlap

2. sz. Műszaki leírás

3. sz. Szerződéstervezet

4. sz. Adatfeldolgozói rendelkezés

5. sz.  Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés

Kiegészítő tájékoztatás