A Főpolgármesteri Hivatal Adó Főosztályának tájékoztatója az elektronikusan intézhető ügyek bővüléséről

Felhívjuk tisztelt adózóink figyelmét, hogy az egyes adókötelezettségek elektronikus úton történő teljesíthetőségéről szóló módosított 104/2012. (XII. 27.) Főv. Kgy. rendelet alapján 2015. március 17. napjától az elektronikus szolgáltatásainkhoz hozzáféréssel jogosultak számára elektronikus úton teljesíthető a változásbejelentés benyújtása iparűzési adó, idegenforgalmi adó adónemben, továbbá egyéni vállalkozó, magánszemély esetében az iparűzési adó és idegenforgalmi adó hatálya alá történő bejelentkezés benyújtása.
 
A bejelentés kitöltő program főosztályunk internetes oldalán érhető el - ügyfélkapus azonosítás után - a Bejelentés főmenü „Bejelentkezés/Változásbejelentés (2015-01)” almenüpontja alatt.
 
Elektronikus szolgáltatásainkhoz hozzáféréssel nem rendelkező ügyfeleink a programmal készített bejelentést kinyomtatva és hitelesítve is benyújthatják főosztályunkhoz.
 
Bevalláskitöltő program és további információk elérhetők az interneten, a www.budapest.hu lapon a "helyi adó" cím alatt, vagy személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban a Budapest V. kerület, Bárczy István u. 1-3. szám alatt.
 
Ügyfélfogadás: 
hétfőn, szerdán 8-18
kedden, csütörtökön 8-16.30
pénteken  8-14 óra között
 
Telefon: 411-7000
Fax : 266-0605

Ügyfélszolgálat