„Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás beszerzése és cégmonitoring végzése az Adó Főosztály részére 2026” beszerzési eljárás


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás beszerzése és cégmonitoring végzése az Adó Főosztály részére 2026” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás beszerzése és cégmonitoring végzése az Adó Főosztály részére 2026” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

  1. számú részfeladat tekintetében:

Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal részére Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás biztosítása 2026. január 1. és 2026. december 31. között.

Az ajánlat értékelésének szempontja a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik az alábbiak szerint:

Sorszám

Értékelési szempontok

Súlyszám

I. szempont

Jogi adatbázis szolgáltatás

20

II. szempont

            Rendellettár szolgáltatás

60

III. szempont

A kapcsolódó anyagok az alapdokumentum szövegébe beágyazott módon megjeleníthetők, kikapcsolhatók vagy ikonról megnyithatók

10

IV. szempont

A Rendelettár adatbázis hatályosítási, illetve frissítési feladatainak elvégzésére vállalt határidő

(min. 3 munkanap, maxi. 7 munkanap)

10

 

Ajánlattételi határidő:  2025. november 10.  10:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.

  1. számú részfeladat tekintetében:

Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal részére cégmonitoring tevékenység végzése negyedévente, a negyedév első hetében átadott, a jelen Műszaki leírás 1. táblázata szerinti szerkezetű, körülbelül 300.000 db budapesti székhellyel vagy telephellyel rendelkező adózóra vonatkozóan.

Az ajánlat értékelésének szempontja a legalacsonyabb ár (nettó ajánlati ár, Ft/negyedév)

Sorszám

Feladat megnevezése

Súlyszám

  1. szempont

Szolgáltató általánydíj

25

  1. szempont

Standard wdsl szolgáltatással gépi lekérdezés

75

 

Ajánlattételi határidő:  2025. november 10.  10:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.

Letölthető dokumentumok:

  1. 1.rf Ajánlattételi felhívás
  2. 1.rf Ajánlati adatlap
  3. 1.rf Műszaki leírás
  4. 1.rf Szerződéstervezet
  5. 1.rf Nyilatkozat kizáró okokról
  6. 1.rf Adatkezelési tájékoztató
  7. 2.rf Ajánlattételi felhívás
  8. 2.rf Ajánlati adatlap
  9. 2.rf Műszaki leírás
  10. 2.rf Szerződéstervezet
  11. 2.rf Nyilatkozat kizáró okokról
  12. 2.rf Adatkezelési tájékoztató