Budapest Főváros Önkormányzata korábbi szerződéses partnere a BKISZ Projekt Csatornázás IV. tender 3. részfeladat „Budapest XXII. kerületében gravitációs és nyomott szennyvízcsatornák tervezési és kivitelezési munkái” tárgyú szerződés során nem tett eleget garanciális kötelezettségének, melyre tekintettel Budapest XXII. kerületében, a vállalkozó által el nem végzett hibajavítási munkák elvégezése vált szükségessé. Az ajánlattételi határidő 2024. szeptember 4. – 12:00 óra.
Budapest Főváros Önkormányzata korábbi szerződéses partnere a BKISZ Projekt Csatornázás IV. tender 3. részfeladat „Budapest XXII. kerületében gravitációs és nyomott szennyvízcsatornák tervezési és kivitelezési munkái” tárgyú szerződés során nem tett eleget garanciális kötelezettségének, melyre tekintettel Budapest XXII. kerületében, a vállalkozó által el nem végzett hibajavítási munkák elvégezése vált szükségessé, az alábbiak szerint.
1. Az FCSM Zrt. közcsatorna videófelvételek alapján jelzett javítási feladatok:
- XXII. kerület, Vidám utca,
- XXII. kerület, Babarózsa köz,
- XXII. kerület, Terv utca,
- XXII. kerület, Csöngő utca
Összesen 8 db aknafedlap és aknakeret javítás, 3 db tisztító aknán belüli javítás a Tájékoztató mennyiségek (Műszaki leírás 2. számú függelék) szerint.
2. Az FCSM Zrt. által végzett felülvizsgálat alapján a házi átemelőkön elvégzendő javítási feladatok.
Összesen 7 db vezérlőszekrény csere („kötődoboz”) és 5 db vezérlőszekrény csere a beépített eszközökkel (beltartalommal) együtt, valamint 2 db szivattyú csere.
3. A XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal által jelzett burkolat javítási feladatok.
- XXII. kerület, Terv utca 25. szám előtt nyomvonal és járda helyreállítása.
A Feladat részletezését a Szerződés részét képező Műszaki leírás, továbbá az átadott üzemeltetői dokumentáció, azaz a Műszaki leírás függelékei tartalmazzák.
Beszerző felhívja a figyelmet, hogy a 2. pontban szereplő szivattyúkkal azonos vagy azzal egyenértékű szivattyúk is megajánlhatóak, azzal, hogy az egyenértékű eszközök megajánlása esetén az egyenértékűséget az ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Tájékoztató mennyiségek:
Megrendelő az ajánlattétel elősegítése érdekében tájékoztató jelleggel elkészíttette a munkára vonatkozó egyszerűsített mennyiségi kimutatást, amely bemutatja az elvégzendő munkák főbb, jellemző becsült mennyiségeit, ezzel segítséget nyújtva a munka nagyságrendjének megítéléséhez, illetve az Ajánlati Ár kalkulációjához.
· Az elvégzendő munkák és anyagok pontos és részletes mennyiségeinek meghatározása az Ajánlattevők feladata, a rendelkezésre bocsátott dokumentáció figyelembevételével. A Tájékoztató Mennyiségek (Műszaki leírás 2. számú függelék) rovatai nem bővíthetők, az Ajánlattevőnek – saját belátása szerint – az esetleges kiegészítő, többlet mennyiségek díját a meglévő tételekbe kell beépítenie.
· Sem az Ajánlatadás folyamán, sem pedig a későbbiekben a kivitelezés alatt a nyertes Ajánlattevő/Vállalkozó semmilyen formában nem hivatkozhat a mennyiségek félreértésére, félrevezetésre, vagy tévedésre, a munkák jellegét, helyét vagy egyéb feltételeit illetően.
· A Tájékoztató Mennyiségeket az ajánlattételhez beárazni és az ajánlattal együtt benyújtani NEM kell, a műszaki ellenőrrel egyeztetett formában a szerződéskötést követően, de a munkavégzés megkezdése előtt beárazva kell benyújtani.
A szerződés a Felek által történő kölcsönös aláírás napján lép hatályba. Amennyiben az aláírások nem ugyanazon napon történnek, a hatályba lépés időpontja a legutolsó aláírás napja.
· Beszerző felhívja a figyelmet, hogy rendelkezésre bocsátja a szerződés tervezetét, mely részletesen leírja a létesítendő jogviszony tartalmát. Amennyiben nyertes Ajánlattevő / Vállalkozó olyan okból, amelyért felelős, a Szerződéstervezet 4.2. pontjában rögzített határidőhöz képest késedelmesen teljesít, a Ptk. 6:186 § (1) bekezdése alapján kötelezi magát, hogy késedelmi kötbért fizet, melynek mértéke naponta a szerződés 3.1. pontja szerinti nettó vállalkozói díj 0,5%-ának megfelelő összeg, azonban a késedelmi kötbér összege nem lehet több mint a nettó vállalkozói díj 15%-a.
· Hibás teljesítés esetén a nyertes Ajánlattevő / Vállalkozó a hiba kiküszöböléséig terjedő időre naponta a Szerződéstervezet 3.1. pontja szerinti nettó Vállalkozói díj 0,5 %-nak megfelelő mértékű hibás teljesítési kötbér megfizetésére köteles, azonban a hibás teljesítési kötbér összege nem lehet több, mint a nettó Vállalkozói díj 15%-a.
· Ha a Szerződés – különös tekintettel a Szerződés 8. pontjában rögzített körülményekre – olyan okból hiúsul meg, amelyért nyertes Ajánlattevő / Vállalkozó felelős, a Szerződés 3.1. pontja szerinti nettó Vállalkozói díj 30 %-ának megfelelő mértékű meghiúsulási kötbért köteles fizetni a Megrendelőnek.
· Nyertes Ajánlattevő / Vállalkozó kötelezettséget vállal, hogy a szerződésben rögzített Feladatot a szerződés hatálybalépését követő 100 (száz) naptári napon belül teljesíti. A teljesítés helye: Budapest XXII. kerület.
· Nyertes Ajánlattevő / Vállalkozó egy részszámla és egy végszámla benyújtására jogosult, előleg igénylése nem lehetséges.
· Nyertes Ajánlattevő / Vállalkozó a Szerződés hatálybalépését megelőzően köteles igazolni, hogy legalább nettó 2 000 000,- Ft/káresemény és 10 000 000,- Ft/év értékű hatályos építési és szerelési biztosítással rendelkezik, továbbá kötelezettséget vállal arra, hogy a felelősségbiztosítását a jelen Szerződés hatálya alatt fenntartja.
· Beszerző felhívja a figyelmet, hogy nyertes Ajánlattevőt / Vállalkozót a szerződéstervezetben szereplő jótállási kötelezettség terheli.
Az ajánlatok értékelése a legalacsonyabb ár szempontja szerint történik, vagyis a pályázat nyertese az ajánlattevők közül a legalacsonyabb Ajánlati Árat (vállalkozói díj - nettó HUF) megajánló ajánlattevő.
Ajánlattevőknek az alábbi alkalmassági minimumkövetelményeknek kell megfelelniük
M/1
Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakember(ek)ről.
Az ajánlatban csatolni kell:
- a bevonni kívánt szakember(ek)ről szóló, kitöltött nyilatkozatot, melyben meg kell adni az érvényes felelős műszaki vezetői („MV-VZ”) jogosultságot igazoló kamarai nyilvántartási számot. (5. sz. melléklet)
a szerződés teljesítésében résztvevő szakember(ek) által aláírt rendelkezésre állási nyilatkozatát. (6. sz. melléklet)
M/1
Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevők), ha nem rendelkezik a teljesítésbe bevonni kívánt legalább 1 fő, az építésügyi és az építésüggyel összefüggő szakmagyakorlási tevékenységekről szóló 266/2013. (VII.11.) Korm.rendelet 1. számú melléklet VI. Felelős műszaki vezetés 3. rész 7. pont szerinti „MV-VZ” kódjelű jogosultsággal rendelkező felelős műszaki vezetővel.
Ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 4. – 12:00 óra
Az ajánlatot elektronikus kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: onkormanyzatibeszerzesek@budapest.hu
Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig megérkezett!
Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani!
Felhívjuk T. Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlatkérésben és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton az onkormanyzatibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől, a jelzett időpont után érkezett kérdésekre beszerző nem köteles válaszolni.
Beszerző felhívja a figyelmet, hogy nyertes Ajánlattevőnek /Vállalkozónak a szerződéstervezetben szereplő, építési és szerelési biztosítással kell rendelkeznie, amelynek bemutatása a szerződéskötés feltétele.
Letölthető dokumentumok:
5. sz. Nyilatkozat a szakemberekről M1 alkalmasság
6. sz. Nyilatkozat rendelkezésre állásról
7. sz. Adatkezelési tájékoztató
Kiegészítő tájékoztató (PDF)
A beszerzési eljárás során kiegészítő tájékoztatás kérés érkezett egy Gazdasági Szereplő részéről. A kiegészítő tájékoztatás kérés keretében Gazdasági Szereplő az alábbi kiegészítő tájékoztatás kérést küldte meg:
Kérdés:
„A tárgyban megjelölt beszerzési eljárásban 3 részfeladat van megjelölve, melyek szakterülete egymástól igencsak eltér (pl. burkolat javítás / vezérlőszekrény csere). Érdeklődöm, hogy ezen okból kifolyólag a részfeladatokra külön-külön is benyújtható-e árajánlat?"
Válasz:
A beszerzési eljárás tárgya a BKISZ Projekt Csatornázás IV. tender 3. részfeladat garanciális munkáinak elvégzése. A tárgyban szereplő 3. részfeladat megnevezés egy korábban lezárult – közbeszerzési eljárás eredményeként kötött – kivitelezési szerződésre utal, amely során a nyertes vállalkozó nem teljesítette garanciális kötelezettségeit. A jelen beszerzési eljárás egy részből áll, a teljesítendő feladatokat az ajánlatkérés 2. pontja és a Műszaki leírás tartalmazza.
Kérem a tájékoztatás szíves elfogadását.
Műszaki leírás 3.