Tisztelt Gazdasági Szereplők!
Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Telefonos közvélemény-kutatási adatfelvételi feladatok ellátása” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Nyertes Ajánlattevő feladata a fővárosi felnőtt népesség véleményét felmérő reprezentatív kérdőíves vizsgálatok adatfelvételéhez szükséges telefonos felmérés lebonyolítása és elemzési adatbázis elkészítésére vonatkozó feladatok elvégzése 2026. április 30. napjáig határozott időtartamban.
A Szerződés a Felek általi kölcsönös aláírás napján– amennyiben a szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás napján – lép hatályba és 2026. április 30. napjáig vagy a mellékelt szerződés IV. 2. pontjában meghatározott szerződéses keretösszeg kimerüléséig tart.
A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő kötelezettséget vállal arra, hogy a keretösszeg 70 %-ának megfelelő értékben tesz eseti megrendelést a Szolgáltatásra.
Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:
Sorszám |
Értékelési részszempontok |
Súlyszám |
1. részszempont |
Közvélemény-kutatási adatfelvétel és az ehhez kapcsolódó adatbázis készítési szolgáltatás 10-12 perces kérdőívhossz 1000-es minta esetén (nettó HUF) |
30 |
2. részszempont |
Közvélemény-kutatási adatfelvétel és az ehhez kapcsolódó adatbázis készítési szolgáltatás 15-20 perces kérdőívhossza 1000-es minta esetén (nettó HUF) |
20 |
3. részszempont |
Közvélemény-kutatási adatfelvétel és az ehhez kapcsolódó adatbázis készítési szolgáltatás 10-12 perces kérdőívhossza 1500-as minta esetén (nettó HUF) |
30
|
4. részszempont |
Közvélemény-kutatási adatfelvétel és az ehhez kapcsolódó adatbázis készítési szolgáltatás 15-20 perces kérdőívhossza 1500-as minta esetén (nettó HUF) |
20 |
Ajánlattételi határidő: 2025. július 30. 10:00 óra
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: onkormanyzatibeszerzesek@budapest.hu
Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az onkormanyzatibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.
A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a Főpolgármesteri Hivatal 2025. július 21. és 2025. július 25. között igazgatási szünet miatt zárva tart, ezen időszak alatt az eljárási cselekmények szünetelnek.
Dokumentumok:
https://file.budapest.hu/1-sz-ajanlati-adatlap.docx