Hivatali személyszállítás 2025-2026. években


Az ajánlattételi határidő 2024. október 03. (csütörtök) – 10:00 óra.

Nyertes ajánlattevőnek feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal részére biztosítani a napi 24 órás (nonstop) személyszállítást sorszámozott egyszer használatos taxikártya rendelkezésre bocsátásával és elfogadásával a személytaxival végzett személyszállítási szolgáltatás nyújtása mely a személytaxi-szolgáltatást közvetítő és szervező szolgálat működtetésének feltételeiről, a taxiállomások létesítésének és igénybevételének rendjéről és a személytaxi-szolgáltatás hatósági áráról szóló 31/2013. (IV. 18.) Főv. Kgy. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 16. § (1) bekezdésében meghatározott hatósági áron a szerződéstervezetben és műszaki leírásban foglaltak szerint.
 
Amennyiben a Felek általi kölcsönös aláírás napján – amennyiben a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, akkor a későbbi aláírás napján – jön létre és hatálya 2025. január 1. napjától 2026. december 31. napjáig tartó határozott időtartamra szól.
Gazdasági Szereplő az ajánlata benyújtásával az ajánlatkérés mellékletét képező szerződéstervezetet elfogadja.
 
A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet.
Nyertes Ajánlattevő a szolgáltatásról havonta állít ki számlaösszesítőt, melyet Megrendelő annak keltétől számított 30 (harminc) napos fizetési határidővel átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.
 
Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:
 
Értékelési szempontok
Súlyszám
a)     Gépjárművek száma (db)
(Ajánlattevő rendelkezésére álló gépjárművek száma a szolgáltatás nyújtása során összesen, minimum 200 db)
 
50
b)     Garantált kiállási idő Megrendelő székhelyére (perc)
(minimum 5 perc, maximum 10 perc, pozitív egész számban megadva)
20
c)    Hibrid üzemű és tisztán elektromos üzemű gépjárművek aránya (%)
(Ajánlattevő rendelkezésére álló hibrid üzemű és tisztán elektromos üzemű gépjárművek száma a rendelkezésre álló összes gépjármű számához viszonyítva %-ban kifejezve, pozitív egész számban megadva)
15
d)    VIP dedikált telefonszám 0-24 órában (Igen/Nem)
 
15
 
Ajánlattételi határidő: 2024. október 03. (csütörtök) – 10:00 óra
 Az ajánlatot elektronikus kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu  
Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett!
Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető .pdf  formátumban kell benyújtani!
 Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlatkérésben és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 48 óráig – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu  e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.”
 
Letölthető dokumentumok: