Defibrillátor beszerzése 2024


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Defibrillátor beszerzése 2024” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően. Az ajánlattételi határidő 2024. szeptember 10., 10:00 óra

Tárgyi beszerzési eljárásban Nyertes Ajánlattevő (Eladó) feladata a műszaki leírásban megjelölt 1 db új félautomata defibrillátor készülék és tartozékainak szállítása az adásvételi szerződés keretében, az orvostechnikai eszköz kötelező éves felülvizsgálata a jótállási időszakra vonatkozóan, valamint a termék működtetésével kapcsolatos bemutató megtartása az ajánlat részét képező Ajánlati adatlapon rögzített ajánlati áron Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő (Vevő) számára.

Az eljárás során részajánlattételre nincs lehetőség.

Az adásvételi szerződés a Felek általi kölcsönös aláírás napján lép hatályba, és hatálya a felek általi kölcsönös teljesítésig tart.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő (Megrendelő) a szerződés ellenértékét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított számla keltétől számított 30 naptári napon belül, Vállakozó bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelésének szempontja a legalacsonyabb ár.

Ajánlattételi határidő:  2024. szeptember 10. – 10:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

 

1. Ajánlati adatlap

2. Műszaki leírás

3. Adásvételi szerződés

4. Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés