Beszerzési eljárás – DDoS monitoring szolgáltatás 2025. évre


A tárgyi beszerzési eljárásban az ajánlattételi határidő 2024. november 12. 10:00 óra, az ajánlattétel szabályait a mellékelt Ajánlatkérés tartalmazza.

A Szerződés alapján a Nyertes Ajánlattevő (Vállalkozó) az internetes kapcsolaton DDoS (túlterheléses támadás elleni) monitoring szolgáltatást és Layer3-as / Layer4-es szintű DDoS védelem automatikus vagy manuális módon történő biztosítását vállalja akképp, hogy támadás észlelése esetén a védelem automatikusan bekapcsoljon és korlátlan számú és ideig tartó támadást kivédését tegye lehetővé. A Nyertes Ajánlattevő (Vállalkozó) vállalja továbbá, hogy Layer7-es szint esetén az Ajánlatkérő (Megrendelő) bejelentése alapján DDoS védelem biztosítását látja el, valamint a Szerződés hatálya alatt havi 2 órában tanácsadói szolgáltatást nyújt, a Szerződés 2. számú mellékletét képező Műszaki leírás és Szerződés feltételei szerint, az Ajánlatkérő (Megrendelő) pedig a vállalkozói díj megfizetésére köteles.

A Nyertes Ajánlattevő (Vállalkozó) a szolgáltatási támogatást rendelkezésre állással biztosítja, mely alapján minimum heti 5 nap (munkanapokon) hivatali időben (hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:30 óra között, pénteken 8:00 és 14:00 óra között) érhető el az Ajánlatkérő (Megrendelő) számára, egyebekben 24 óra/7 napos (továbbiakban: 24/7) operátori felügyeletet biztosít, valamint havi 2 óra időtartamban tanácsadói szolgáltatást nyújt az Ajánlatkérő (Megrendelő) munkatársaival előre egyeztett időpontban.

 A Szerződés a Felek általi kölcsönös aláírásának napján (eltérő időpontokban történő aláírás esetén a későbbi aláírás időpontjában) de legkorábban 2025. január 1. napján lép hatályba és a Vállalkozó által 2025. december 31. napjáig elvégzett tevékenységek teljes körű elszámolásáig tart.

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik:

Sorszám Értékelési részszempontok Súlyszám:
1. rész szempont Internetes kapcsolaton DDoS monitoring szolgáltatásnettó havi díja (nettó forint/hó) 80
2. rész szempont Támadás esetére vállalt automatikus beavatkozás megkezdésénekhatárideje (Layer3-as és Layer4-es szint tekintetében)(minimum 2 perc, maximum 12 perc) 20

 Ajánlattételi határidő: 2024. november 12. 12:00

 Az ajánlatot elektronikus kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu. Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett!

 Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető .pdf formátumban kell benyújtani!

 Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlatkérésben és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 48 óráig – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

1. sz. Ajánlati adatlap

2. sz. Műszaki leírás

3. sz. Szerződéstervezet

4. sz. Adatfeldolgozói rendelkezések

5. sz. Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés