Rendészeti formaruhák és kiegészítők beszerzése 2024.


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Rendészeti formaruhák és kiegészítők beszerzése 2024.” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően. Az ajánlattételi határidő 2024. szeptember 10. 10:00 óra

Tárgyi beszerzési eljárásban Nyertes Ajánlattevő (Eladó) feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő (Vevő) részére rendészeti formaruhák és kiegészítők szállítása a mellékelt műszaki leírásban és szerződéstervezetben foglaltak szerint.

Vevő kötelezettséget vállal arra, hogy az eseti megrendelések összege nem lesz kevesebb a szerződéstervezetben meghatározott keretösszeg 70 %-ánál.

Az eljárás során nincs lehetőség részajánlattételre.

A szerződés a Szerződő Felek általi kölcsönös aláírás napján – amennyiben a jelen Szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás napján – lép hatályba és 2024. december 31. napjáig tart, de legfeljebb a rendelkezésre álló szerződéses keretösszeg eléréséig hatályos azzal, hogy a Vevő eseti megrendeléssel 2024. október 31. napjáig élhet, továbbá azzal hogy a szerződés időbeli hatálya a Vevő egyoldalú írásbeli nyilatkozatával – a nyilatkozatban rögzített határidőig, de legfeljebb 2025. június 30. napjáig terjedő időtartamra a fedezet rendelkezésre állásának függvényében meghosszabbodhat.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet, az adott rendelésre szóló szabályszerűen kiállított számla kézhezvételétől számított 30 napon belül az ellenszolgáltatást átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, melyek az alábbiak:

 

Értékelési részszempontok:

Súlyszám:

1. részszempont

Összesen nettó ajánlati ár (HUF)

80

2. részszempont

Vállalt szállítási határidő naptári napban

(méretvétel megtörténtétől számított max. 45 nap):

20

Ajánlattételi határidő:  2024. szeptember 10. – 10:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

 

Letölthető dokumentumok:

1.Ajánlati adatlap

2. Műszaki leírás

3. Szerződéstervezet

4. Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés