Energiahatékony klímák beszerzése 2024. évben


A Főpolgármesteri Hivatal beszerzést ír ki energiahatékony klímák szállítására a műszaki leírásban és a szerződéstervezetben foglaltaknak megfelelően. Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 05. - 12:00 óra. Az ajánlatokat és kérdéseket a hivatalibeszerzesek@budapest.hu címre várjuk.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Energiahatékony klímák beszerzése 2024. évben” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tárgyi beszerzési eljárásban a nyertes Ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére különböző teljesítményű energiahatékony klímák szállítása eseti megrendelés(ek) alapján a műszaki leírásban és a szerződéstervezetben foglaltaknak megfelelően. Ajánlatkérő kötelezettséget vállal arra, hogy a szerződéstervezetben meghatározott keretösszeg legalább 80 %-ának megfelelő értékben tesz megrendelést a Műszaki leírásban megjelölt termékekre.

A Jelen Szerződés a Felek általi kölcsönös aláírás napján – amennyiben a Szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás napján – lép hatályba, és hatálya 2024. december 31. napjáig tart.

Vevő a Szerződés hatálya alatt jogosult eseti megrendelést adni Eladó részére, legkésőbb a Szerződés hatályba lépését követő 30. (harmincadik) napig (rendelési határidő). Eladó pedig köteles az eseti megrendelés kézhez vételétől számított 45. (negyvenötödik) munkanapon belül teljesíteni az adott megrendelést. 

A vételár megfizetése a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen, hibátlanul kiállított, igazolható módon megküldött számla keltétől számított 30 napos fizetési határidővel, magyar forintban, a Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) által a szerződésben megjelölt fizetési bankszámlájára, átutalással történik. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelésének szempontja a legalacsonyabb ár.

 

Alkalmassági minimumkövetelmény:

Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlatkérés megküldésétől visszafelé számított három évben legalább 1 darab, beszerzés tárgya (energiahatékony klíma szállítása) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciával, melyeknek értéke mindösszesen eléri a nettó 2.000.000 Ft összeget. Az alkalmassági minimumkövetelmény legfeljebb három referenciával együttesen is teljesíthető.

Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 05. - 12:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy a Főpolgármesteri Hivatalban 2024. július 22. és 26. között igazgatási szünet van, ezen időszakban az eljárási cselekmények szünetelnek.

 

Szükséges dokumentumok:

  1. Ajánlati adatlap
  2. Műszaki leírás
  3. Szerződéstervezet
  4. Alkalmassági nyilatkozat
  5. Adatkezelési tájékoztató
  6. Ajánlatkérés leírás