Rovarirtási szolgáltatások 2025-2026. években


A Főpolgármesteri Hivatal keresi a 2025-2026-os évre azt a vállalkozót, aki rovarirtási szolgáltatásokat végez a közlemény alján található szerződés és műszaki leírás szerint. A jelentkezési határidő 2024. augusztus 02. - 10:00 óra. A jelentkezéseket és a kérdéseket a hivatalibeszerzesek@budapest.hu-ra várjuk.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Rovarirtási szolgáltatások 2025-2026. években” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tárgyi beszerzési eljárásban nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő (Megrendelő) részére a teljesítés helyeként megjelölt épületekben (Szerződés 6. pontja) a rovarirtási szolgáltatás teljesítése a Szerződésben és Műszaki leírásban (2. sz. melléklet) foglaltak szerint.

 

Vállalkozó a Szerződés 3. pontja szerinti szolgáltatást – a Szerződés 8. pontjában foglaltakra figyelemmel – 2025. évben összesen 4 (négy), 2026. évben összesen 4 (négy) tervezett alkalommal köteles elvégezni a Szerződés 6. pontjában meghatározott mindhárom helyszínen, a Megrendelő eseti megrendelései alapján. Felek kölcsönösen kijelentik, hogy a rovarirtási alkalmak számát illetően szükség esetén – a Szerződés időtartama alatt – a Megrendelő eseti megrendelései alapján helyszínenként legfeljebb évi 1 (egy) alkalommal rendkívüli rovarirtási megrendelés lehetséges, mely a Felek között nem eredményez szerződés-módosítást.

A Szerződés a Felek általi kölcsönös aláírás napján – ha a Szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás napján -, de legkorábban 2025. január 1. napján lép hatályba és határozott, 2026. december 31. napjáig terjedő időtartamra jön létre. 

 

Felek rögzítik, hogy amennyiben a Megrendelőnek az éven túli kötelezettségvállalásra a költségvetési felhatalmazás rendelkezésére áll, úgy Megrendelő jogosult a Szerződés időbeli hatályát - legkésőbb a Szerződés lejárta előtt 30 (harminc) nappal a Vállalkozó részére kézbesített egyoldalú írásbeli nyilatkozatával - meghosszabbítani, legfeljebb 2027. június 30. napjáig terjedő időtartamra. Felek rögzítik, hogy a Szerződés 8. pontja szerinti nyilatkozat közlése a Szerződés módosításának minősül, mely kizárólag a Szerződés 7. pontjában rögzített időbeli hatályát érintheti az egyéb feltételek változatlanul hagyása mellett.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) a teljesítésről rovarirtási alkalmanként jogosult a Szerződés 10. pontjában meghatározott díjszámítás alapján számlát kiállítani. Ajánlatkérő a számlák ellenértékét azok kiállításától számított 30 (harminc) napon belül, Nyertes Ajánlattevő bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, melyek az alábbiak:

 

Sorszám Értékelési részszempontok Súlyszám:
  1.  
Rovarirtás ára a 1052 Budapest, Városház u. 9-11. szám alatti székhelyén aFőpolgármesteri Hivatal épületében (53.639 m2) (nettó HUF/alkalom) 60
2. Rovarirtás ára a 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 84. (Kőbányai út 22.) szám alatti telephelyén azÜgyfélszolgálati Iroda épületében (155 m2) (nettó HUF/alkalom) 10
3. Rovarirtás ára a 1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2. szám alatti telephelyén aKözponti Irattár épületében (445 m2) (nettó HUF/alkalom) 20
4. A szerződés teljesítésében részt vevő Ajánlattevő által megjelölt szakember rovarirtásban szerzett szakmai tapasztalata (hónap) 10

 

Részszempontonként adható pontszám: 1 – 10, ahol az 1 pont a legrosszabb, a 10 pont a legjobb érték. Az Ajánlatkérő törtek esetén a pontszámokat két tizedes jegyre kerekíti a matematika szabályai szerint.

 

1.     részszempont: Rovarirtás ára a 1052 Budapest, Városház u. 9-11. szám alatti székhelyén a Főpolgármesteri Hivatal épületében (53.639 m2) (nettó HUF/alkalom)

a)    A bírálati részszempont tartalma: A szerződéstervezetben és műszaki leírásban tárgyi részszempont kapcsán meghatározott feladathoz kapcsolódóan az ajánlati adatlapon megadott HUF/alkalom ár.

b)    Mértékegység: HUF.

c)    Megajánlható számtartomány: pozitív egész számok.

d)    Értékelési módszer: Ezen bírálati részszempont esetén a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb, az ajánlatkérő a legalacsonyabb HUF/alkalom árra a maximális pontot (10 pont) adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva Ajánlatkérő fordítottan arányosan számolja ki a pontszámokat.

e)    A pontszám kiszámítása az alábbi képlet alapján történik:

művelet

ahol:

TPlegjobb:    az eljárásban a tárgyi részszempont kapcsán megajánlott legalacsonyabb HUF/alkalom ár

TPvizsgált:   az értékelt ajánlatban a tárgyi részszempont kapcsán megajánlott HUF/alkalom ár

 

2.    részszempont: Rovarirtás ára a 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 84. (Kőbányai út 22.) szám alatti telephelyén az Ügyfélszolgálati Iroda épületében (155 m2) (nettó HUF/alkalom)

a)    A bírálati részszempont tartalma: A szerződéstervezetben és műszaki leírásban tárgyi részszempont kapcsán meghatározott feladathoz kapcsolódóan az ajánlati adatlapon megadott HUF/alkalom ár.

b)    Mértékegység: HUF.

c)    Megajánlható számtartomány: pozitív egész számok.

f)    Értékelési módszer: Ezen bírálati részszempont esetén a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb, az ajánlatkérő a legalacsonyabb HUF/alkalom árra a maximális pontot (10 pont) adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva Ajánlatkérő fordítottan arányosan számolja ki a pontszámokat.

d)    A pontszám kiszámítása az alábbi képlet alapján történik:

művelet

ahol:

TPlegjobb:    az eljárásban tárgyi részszempont kapcsán megajánlott legalacsonyabb HUF/alkalom ár

TPvizsgált:   az értékelt ajánlatban a tárgyi részszempont kapcsán megajánlott HUF/alkalom ár

 

3.    részszempont: Rovarirtás ára a 1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2. szám alatti telephelyén a Központi Irattár épületében (445 m2) (nettó HUF/alkalom)

a)    A bírálati részszempont tartalma: A szerződéstervezetben és műszaki leírásban tárgyi részszempont kapcsán meghatározott feladathoz kapcsolódóan az ajánlati adatlapon megadott HUF/alkalom ár.

b)    Mértékegység: HUF.

c)    Megajánlható számtartomány: pozitív egész számok.

d)    Értékelési módszer: Ezen bírálati részszempont esetén a legalacsonyabb érték a legkedvezőbb, az ajánlatkérő a legalacsonyabb HUF/alkalom árra a maximális pontot (10 pont) adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva Ajánlatkérő fordítottan arányosan számolja ki a pontszámokat.

e)    A pontszám kiszámítása az alábbi képlet alapján történik:

művelet

ahol:

 

TPlegjobb:    az eljárásban tárgyi részszempont kapcsán megajánlott legalacsonyabb HUF/alkalom ár

TPvizsgált:   az értékelt ajánlatban tárgyi részszempont kapcsán megajánlott HUF/alkalom ár

 

4.    részszempont: A szerződés teljesítésében részt vevő Ajánlattevő által megjelölt szakember rovarirtásban szerzett szakmai tapasztalata (hónapban)

a)    A bírálati részszempont tartalma: Ajánlattevőnek ajánlatában csatolnia kell a szerződés teljesítésében részt vevő, a tevékenység végzésére engedéllyel rendelkező szakember rovarirtásban szerzett szakmai tapasztalatáról szóló nyilatkozatát oly részletezettséggel, hogy abból a rovarirtásban szerzett szakmai tapasztalatának ideje – hónapokban megadva – egyértelműen kiderüljön. A párhuzamos munkavégzéseket Ajánlatkérő csak egyszer veszi figyelembe. Kérjük, hogy az egységes elbírálás érdekében a tapasztalat időtartamának számításakor - jelenleg is folyamatban lévő munkavégzés esetén - az ajánlattételi határidő lejártának hónapja ne kerüljön beszámításra. A szakmai tapasztalatot alátámasztó dokumentumban csak olyan munkavégzés tüntethető fel teljes hónapként, és ajánlatkérő csak olyat vesz figyelembe, mely hónapban a szakember legalább 15 munkanapot dolgozott.

 

Csatolni kell továbbá a szakember saját kezűleg aláírt rendelkezésre állási nyilatkozatát is.

b)    Mértékegység: naptári hónap

c)    Megajánlható számtartomány: pozitív egész számok

d)    Értékelési módszer: Ezen bírálati részszempont esetén a legmagasabb érték a legkedvezőbb, az ajánlatkérő a legmagasabb értékre a maximális pontot (10 pont) adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva egyenesen arányosan számolja ki a pontszámokat: 

e)    A pontszám kiszámítása az alábbi képlet alapján történik:

művelet

ahol:

TPlegjobb: az eljárásban a teljesítésbe bevont legnagyobb szakmai tapasztalattal (legtöbb hónap) rendelkező szakember hónapjainak száma

TPvizsgált: az értékelt Ajánlattevő által a teljesítésbe bevonni kívánt szakember szakmai tapasztalata hónapban

f)    Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy Ajánlatkérő 60 hónapban határozza meg a legkedvezőbb szintet, melyre és az annál kedvezőbb vállalásokra egyaránt az értékelési ponthatár felső határával azonos számú pontot ad. A 60 hónapot meghaladó szakmai tapasztalat megajánlás esetén ajánlatkérő az általa meghatározott maximális pontot osztja ki és a képlet alkalmazása során 60 hónapot vesz figyelembe, tekintettel arra, hogy ebben az esetben is az általa meghatározott maximális pontszámot osztja ki.

 

Az Ajánlatkérő 12 hónapban határozza meg a legkedvezőtlenebb szintet, melynél kevesebb szakmai tapasztalat vállalása estén az ajánlat érvénytelen.

 

Ajánlattételi határidő: 2024. augusztus 02. - 10:00 óra

 

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

 

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

 

Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy a Főpolgármesteri Hivatalban 2024. július 22. és 26. között igazgatási szünet van, ezen időszakban az eljárási cselekmények szünetelnek.

 

Mellékletek:

  1. Ajánlati adatlap
  2. Műszaki leírás
  3. Szerződéstervezet
  4. Nyilatkozat az alkalmasságról
  5. Dokumentum a szakmai tapasztalatról
  6. Nyilatkozat a teljesítésbe bevonni kívánt szakemberekről
  7. Nyilatkozat az igazolvány érvényességéről
  8. Nyilatkozat a rendelkezésre állásról
  9. Adatkezelési tájékoztató
  10. Ajánlatkérés