
Fővárosi adóügyek
A Főpolgármesteri Hivatal Adó Főosztályának tájékoztatója
Tájékoztatjuk tisztelt Adózóinkat, hogy Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 1/2025. (II. 13.) határozata alapján a Főpolgármesteri Hivatalban 2025. július 21-től 25-ig igazgatási szünet lesz.
Az igazgatási szünet alatt az Adó Főosztály Ügyfélszolgálati Irodája 2025. július 21-én és 23-án zárva tart.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 2025. július 18-án 11.00 óra után érkezett adóigazolási kérelmeket csak az igazgatási szünet után, 2025.07.28-tól tudjuk intézni.
Szíves megértésüket köszönjük!
Ügyintézés az E-Önkormányzat oldalán lehetséges:
A Fővárosnak ezekben az ügyekben van hatásköre
Tájékoztatók
Tájékoztató az adóügyek E-önkormányzat portálon történő intézéséhez
Tájékoztató az Adó Főosztály telefonos elérhetőségéről
Az adóügyek elektronikus intézésének lehetőségei
Elektronikus szolgáltatások igénybevételi módjának változása
Az iparűzésiadó-bevallásban tett nyilatkozat utólag nem módosítható!
Az egyéni vállalkozói tevékenység szüneteltetésével kapcsolatos tudnivalók
Tájékoztató az iparűzési adót devizában megfizetni kívánó adózók számára
Tájékoztató az iparűzési adóalap egyszerűsített (tételes) meghatározásáról
Adatkezelési tájékoztató
Kapcsolat
Ha kérdése van, az alábbi elérhetőségeken tudunk segíteni:
Ügyélszolgálat:
1052 Budapest, Bárczy István u. 1-3.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő 8:00 - 16:30
Szerda 8:00 - 16:30
Telefon:
06 1 411 7000
E-mail:
E-mailen csak általános jellegű kérdésekre tudunk válaszolni, az alábbi témákban:
helyi adóbevallás: hipabevallas@budapest.hu
adóalany-nyilvántartás: hipanyilvantartas@budapest.hu
befizetett adó: hipapenzforgalom@budapest.hu
meghatalmazás bejelentés, adóigazolási kérelem kitöltése: hipaugyfelszolgalat@budapest.hu
egyéb: adofoosztaly@budapest.hu
További elérhetőségeket itt talál.