Fővárosi adóügyek
Július 1-jén az adó ügyintézés szünetel!
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Köztisztviselők Napja a Főpolgármesteri Hivatal dolgozói számára munkaszüneti nap. Ezért 2024. július 1-jén hétfőn, a Főpolgármesteri Hivatalban és az Adó Ügyfélszolgálati Irodában a személyes, illetve a telefonos ügyintézés szünetel. Az Adó Ügyfélszolgálati Iroda legközelebb július 3-án lesz nyitva.
Köszönjük megértésüket!
Ügyintézés az E-Önkormányzat oldalán lehetséges:
A Fővárosnak ezekben az ügyekben van hatásköre
Tájékoztatók
Az iparűzésiadó-bevallásban tett nyilatkozat utólag nem módosítható!
Az egyéni vállalkozói tevékenység szüneteltetésével kapcsolatos tudnivalók
Adóügyeket az E-önkormányzat Portálon tudják intézni.
Tájékoztató az iparűzési adót devizában megfizetni kívánó adózók számára
Tájékoztató az iparűzési adóalap egyszerűsített (tételes) meghatározásáról
Adatkezelési tájékoztató
Kapcsolat
Ha kérdése van, az alábbi elérhetőségeken tudunk segíteni:
Ügyélszolgálat:
1052 Budapest, Bárczy István u. 1-3.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő 8:00 - 16:30
Szerda 8:00 - 16:30
Telefon:
06 1 411 7000
E-mail:
E-mailen csak általános jellegű kérdésekre tudunk válaszolni, az alábbi témákban:
helyi adóbevallás: hipabevallas@budapest.hu
adóalany-nyilvántartás: hipanyilvantartas@budapest.hu
befizetett adó: hipapenzforgalom@budapest.hu
meghatalmazás bejelentés, adóigazolási kérelem kitöltése: hipaugyfelszolgalat@budapest.hu
egyéb: adofoosztaly@budapest.hu
További elérhetőségeket itt talál.