
Fővárosi adóügyek
A Főpolgármesteri Hivatal Adó Főosztályának tájékoztatója
az Ügyfélszolgálati Iroda decemberi nyitvatartásáról
Tájékoztatjuk tisztelt Adózóinkat, hogy Adó Ügyfélszolgálati Iroda december hónapban az alábbi napokon tart nyitva:
- December 1. és 3. (hétfő és szerda)
- December 8. és 10. (hétfő és szerda)
- December 15. és 17. (hétfő és szerda)
December 22-től a következő nyitvatartási napig, 2026. január 5-ig a telefonos ügyfélszolgálat is szünetel.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 2025. december 22. napja után beérkezett adóigazolási kérelmeket 2026. január 5. napjától tudjuk intézni.
Szíves megértésüket köszönjük!
A Fővárosnak ezekben az ügyekben van hatásköre
Tájékoztatók
Szervezeti iparűzési adóalanyok számára meghatalmazás benyújtásának módja
Tájékoztató az adóügyek E-önkormányzat portálon történő intézéséhez
Tájékoztató az Adó Főosztály telefonos elérhetőségéről
Az adóügyek elektronikus intézésének lehetőségei
Elektronikus szolgáltatások igénybevételi módjának változása
Az iparűzésiadó-bevallásban tett nyilatkozat utólag nem módosítható!
Az egyéni vállalkozói tevékenység szüneteltetésével kapcsolatos tudnivalók
Tájékoztató az iparűzési adót devizában megfizetni kívánó adózók számára
Tájékoztató az iparűzési adóalap egyszerűsített (tételes) meghatározásáról
Adatkezelési tájékoztató
Kapcsolat
Ha kérdése van, az alábbi elérhetőségeken tudunk segíteni:
Ügyélszolgálat:
1052 Budapest, Bárczy István u. 1-3.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő 8:00 - 16:30
Szerda 8:00 - 16:30
Telefon:
06 1 411 7000
E-mail:
E-mailen csak általános jellegű kérdésekre tudunk válaszolni, az alábbi témákban:
helyi adóbevallás: hipabevallas@budapest.hu
adóalany-nyilvántartás: hipanyilvantartas@budapest.hu
befizetett adó: hipapenzforgalom@budapest.hu
meghatalmazás bejelentés, adóigazolási kérelem kitöltése: hipaugyfelszolgalat@budapest.hu
egyéb: adofoosztaly@budapest.hu
További elérhetőségeket itt talál.