Fővárosi adóügyek
A Főpolgármesteri Hivatalban 2024. július 22-től 26-ig igazgatási szünet lesz.
Az igazgatási szünet alatt az adóügyek intézése szünetel, és az Adó Főosztály Ügyfélszolgálati Irodája 2024. július 22-én és 24-én zárva tart.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az igazgatási szünet ideje alatt az adóigazolások befogadása és kiadása is szünetel, a 2024.07.17. után beérkezett adóigazolási kérelmeket már csak az igazgatási szünet után, 2024.07.29-től tudjuk intézni.
Szíves megértésüket köszönjük!
Ügyintézés az E-Önkormányzat oldalán lehetséges:
A Fővárosnak ezekben az ügyekben van hatásköre
Tájékoztatók
Tájékoztató hibás szövegű adószámla értesítőkről
Az iparűzésiadó-bevallásban tett nyilatkozat utólag nem módosítható!
Az egyéni vállalkozói tevékenység szüneteltetésével kapcsolatos tudnivalók
Adóügyeket az E-önkormányzat Portálon tudják intézni.
Tájékoztató az iparűzési adót devizában megfizetni kívánó adózók számára
Tájékoztató az iparűzési adóalap egyszerűsített (tételes) meghatározásáról
Adatkezelési tájékoztató
Kapcsolat
Ha kérdése van, az alábbi elérhetőségeken tudunk segíteni:
Ügyélszolgálat:
1052 Budapest, Bárczy István u. 1-3.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő 8:00 - 16:30
Szerda 8:00 - 16:30
Telefon:
06 1 411 7000
E-mail:
E-mailen csak általános jellegű kérdésekre tudunk válaszolni, az alábbi témákban:
helyi adóbevallás: hipabevallas@budapest.hu
adóalany-nyilvántartás: hipanyilvantartas@budapest.hu
befizetett adó: hipapenzforgalom@budapest.hu
meghatalmazás bejelentés, adóigazolási kérelem kitöltése: hipaugyfelszolgalat@budapest.hu
egyéb: adofoosztaly@budapest.hu
További elérhetőségeket itt talál.