„Lenovo munkaállomások beszerzése” beszerzési eljárás


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Lenovo munkaállomások beszerzése” tárgyban

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Lenovo munkaállomások beszerzése tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal számára Eladó feladata új, korábban soha nem használt, Lenovo gyártmányú, nagyteljesítményű munkaállomások szállítása a csatolt műszaki leírásban és szerződéstervezetben foglaltak szerint:

Lenovo ThinkStation P3 Tower munkaállomás

Mennyiség: 2 db

Az eljárás során részajánlattételre nincs lehetőség.

A Szerződés a Felek általi Kölcsönös aláírás napján lép hatályba és kölcsönös teljesítésig tart. Ha az aláírások nem ugyanazon napon történnek, a hatálybalépés időpontja a legutolsó aláírás napja.

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik az alábbiak szerint:

Sorszám

Értékelési részszempontok

Súlyszám:

1. rész szempont

Összesen nettó ajánlati ár (nettó forint)

80

2. rész szempont

Vállalt szállítási határidő
(maximum 90 nap,

legkedvezőbb szint 30 nap)

20

 

Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy Ajánlatkérő 90 napban határozza meg a szállítási határidő maximumát, melynél kedvezőtlenebb vállalás esetén az ajánlat érvénytelen.

Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy Ajánlatkérő 30 napban határozza meg a legkedvezőbb szintet, melyre és az annál kedvezőbb vállalásokra egyaránt az értékelési ponthatár felső határával azonos számú pontot ad és a képletbe is ezen érték (30 nap) kerül behelyettesítésre.

Ajánlattételi határidő:  2025. július 8. 10.00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre:   munkaallomas@budapest.hu

 Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mail címre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a Ganoczi.Zsanett@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

  1. Ajánlatkérés
  2. Ajánlati adatlap 
  3. Részletező ártáblázat 
  4. Műszaki leírás 
  5. Szerződéstervezet 
  6. Adatkezelési tájékoztató 
  7. Nyilatkozat kizáró okokról