Beszerzési eljárás – „Opel és Toyota járművek karbantartása 2025."


Az ajánlattételi határidő 2025. január 20. - 10:00 óra.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít„Opel és Toyota járművek karbantartása 2025.” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő tulajdonában lévő, a műszaki leírásban felsorolt Opel és Toyota járművek karbantartása a műszaki leírásban és szerződéstervezetben foglaltak szerint.

A szerződés Felek általi kölcsönös aláírás – ha a szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás – napján lép hatályba és határozott, 2025. december 31. napjáig terjedő időtartamra jön létre.

Részletesen a melléklet szerződéstervezetekben foglaltak szerint.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő az eseti megrendelések ellenértékét a teljesítésigazolás alapján a szabályszerűen kiállított számlák keltétől számított 30 naptári napon belül, Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:

Sorszám

Értékelési részszempontok

Súlyszám

1. részszempont

Rezsióradíj (nettó Ft/óra)

60

2. részszempont

A gépjármű alkatrészek listaárából biztosított kedvezmény mértéke (%)

40

 

 

 

 

Ajánlattételi határidő:  2025. január 20. - 10:00 óra

Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy a Főpolgármesteri Hivatal 2024. december 23. és 2025. január 03. között igazgatási szünet miatt zárva tart, ezen időszak alatt az eljárási cselekmények szünetelnek.

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

1.Ajánlati adatlap 

2. Műszaki leírás és Gépjárművek jegyzéke

3. Szerződéstervezet

4. Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés