Az ajánlattételi határidő 2024. november 29. – 10:00 óra.
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás beszerzése és cégmonitoring végzése az Adó Főosztály részére 2025.” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Nyertes ajánlattevő feladata: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás biztosítása és cégmonitoring tevékenység végzése 2025. január 01. és 2025. december 31. között két részfeladatban a mellékelt műszaki leírásokban és szerződéstervezetekben foglaltak szerint.
Az eljárásban részajánlattételre van lehetőség az alábbiak szerint:
1. részfeladat: „Jogi adatbázis és rendelettár szolgáltatás beszerzése 2025.”
2. részfeladat: „Cégmonitoring végzése az Adó Főosztály részére 2025.”
A szerződések a Szerződő Felek általi kölcsönös aláírás napján, de legkorábban 2025. január 1. napján lépnek hatályba és határozott, 2025. december 31-ig terjedő időtartamra jönnek létre. Ha az aláírások nem ugyanazon napon történnek, a hatálybalépés időpontja a későbbi aláírás napja.
Részletesen a melléklet szerződéstervezetekben foglaltak szerint.
A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet, a szabályszerűen kiállított számla kiállításától számított 30 napon belül az ellenszolgáltatást átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezetek tartalmazzák.
Az ajánlatok értékelése:
1. részfeladat esetében. Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik.
2. részfeladat esetében: Az ajánlatok értékelésének szempontja a legalacsonyabb ár (nettó Ft/negyedév).
Az 1. részfeladat esetében az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, melyek az alábbiak:
|
Értékelési részszempontok: |
Súlyszám: |
1. részszempont |
Jogi adatbázis szolgáltatás és Rendelettár szolgáltatás nettó havi díja (nettó Ft/hó) |
80 |
2. részszempont |
A kapcsolódó anyagok az alapdokumentum szövegébe beágyazott módon megjeleníthetőek, kikapcsolhatók vagy ikonról megnyithatók (igen/nem) |
10 |
3. részszempont |
A Rendelettár adatbázis hatályosítási, illetve frissítési feladatainak elvégzésére vállalt határidő (maximum 7 munkanap) |
10 |
Ajánlattételi határidő: 2024. november 29. – 10:00 óra
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu
Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.
Letölthető dokumentumok:
1. Adatlap jogtár és cégmonitoring 1.
1. Ajánlati adatlap jogtár és cégmonitor 2.
4. Adatkezelési tájékoztató
Határidő hosszabbítás tájékoztató
Műszaki leírás módosítás 1.