Titkársági referens


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztály Közlekedési Osztálya határozatlan időre titkársági referens munkakör betöltésére munkatársat keres

Feladatok részletes leírása:

  • az osztályvezető, és az osztály munkájával összefüggő adminisztratív feladatok ellátása, időpontok egyeztetése, programok szervezése, megbeszélések koordinálása, telefonhívások kezelése,
  • az osztályvezető által kiadott ügyviteli, és adminisztrációs, így különösen az adatrögzítési, postázási, valamint az irattárba küldési feladatok ellátása,
  • a határidők, levelezések nyomon követése, a vezetői döntésekhez szükséges dokumentumok naprakész nyilvántartása,
  • az ügyiratkezelési feladatok ellátása az Iratkezelési Szabályzatban foglaltak szerint,
  • nyilvántartások naprakész vezetése,
  • a Fővárosi Közgyűlés és bizottságai döntéseinek előkészítésével kapcsolatos koordinációs és adminisztratív feladatok ellátása,
  • a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységeivel való kapcsolattartás, a szervezeti egységek között a feladatok koordinálása,
  • a vezető által összehívott megbeszélések, értekezletek adminisztratív és reprezentációs feladatainak ellátása.

Elvárások:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • Microsoft Office programok ismerete
  • terhelhetőség, rugalmasság
  • együttműködési készség
  • kimagasló kommunikációs képesség
  • kimagasló szövegértelmezési készség
  • önálló problémamegoldó képesség
  • legalább középfokú végzettség

Előnyt jelent:  

  • iktatóprogram(ok) ismerete
  • közigazgatásban szerzett gyakorlat
  • felsőfokú végzettség
  • közigazgatási alap- és szakvizsga
  • alap- vagy középszintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
  • kiemelkedő juttatási csomag,
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
  • stabil, családbarát munkahely.

Csatolandó iratok:

  • részletes szakmai önéletrajz bérigény feltüntetésével,
  • motivációs levél,
  • a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a    jelentkezés érvénytelennek tekintendő)

Jelentkezési határidő:

  • 2024. december 14.
  • A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

Az állás betöltésének várható időpontja:

  • a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.

Foglalkoztatás jellege:

  • teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:

  • Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

Jelentkezni ezen az űrlapon tudsz.

Ha bármi kérdés felmerül, a karrier@budapest.hu címre írj!

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „titkársági referens”.