„HungAIRy projekt keretén belül történő informatikai eszközök beszerzése”


Budapest Főváros Önkormányzata részt vesz a LIFE IP HungAIRy, Levegőminőség javítása 8 régióban projektben. A beszerzés tárgya a projekt megvalósításán dolgozó ökomenedzserek mindennapi munkájához szükséges informatikai eszközök beszerzése. Az ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 19. 10:00 óra.

Budapest Főváros Önkormányzata részt vesz a LIFE IP HungAIRy, Levegőminőség javítása 8 régióban a levegőminőségi tervek végrehajtásának elősegítésével című LIFE17 IPE/HU/000017 jelű projektben. A beszerzés tárgya a projekt keretein belül – az A3-as akcióhoz kapcsolódóan –, a projekt megvalósításán dolgozó ökomenedzserek mindennapi munkájához szükséges informatikai eszközök beszerzése.

Feladatmeghatározás:Nyertes ajánlattevő (a továbbiakban: Eladó) feladata a műszaki leírás 2.2. pontjában meghatározott műszaki paraméterekkel rendelkező 5 db Lenovo ThinkPad L14 Gen 4 vagy azzal egyenértékű notebook, 1 db Jabra Speak 510MS vagy azzal egyenértékű konferencia készülék, valamint 1 db vagy azzal egyenértékű konferencia készülék leszállítása.

Ajánlatok értékelésének szempontja:
Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:

 

 

Értékelési részszempontok

Súlyszám

1. részszempont

Összesen nettó ajánlati ár (nettó Ft)

(5 db Lenovo ThinkPad L14 Gen 4 és 1 db Jabra Speak 510MS konferencia készülék vagy azzal egyenértékű informatikai eszköz(ök) vonatkozásában)

90

2. részszempont

A leszállított termékekre vállalt többlet jótállás mértéke (hónap)[1]

10

[1] A hatályos jogszabályban meghatározott kötelező jótálláson felül

 

Ajánlattételi határidő: 2024. szeptember 19. 10:00 óra.

 

Az ajánlatot elektronikus kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: onkormanyzatibeszerzesek@budapest.hu Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig megérkezett! Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani!

 

Felhívjuk T. Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlatkérésben és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton az onkormanyzatibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől, a jelzett időpont után érkezett kérdésekre beszerző nem köteles válaszolni.

 

Letölthető dokumentumok:

1. sz. Ajánlati adatlap

2. sz. Műszaki leírás

3. sz. Szerződéstervezet

4. sz. Adatkezelési tájékoztató 

Ajánlatkérés

Ajánlattételi határidő hosszabbítás tájékoztató