Eszköznyilvántartási ügyintéző


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztálya határozatlan időre eszköznyilvántartási ügyintéző munkakör betöltésére munkatársat keres

Feladatok:

a Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztály, Vagyonnyilvántartási és Kataszteri Osztály feladatkörébe tartozó tárgyi eszköz nyilvántartói feladatok ellátása, így különösen:

  • az önkormányzati vagyont érintő változások nyomon követése, rögzítése a pénzügyi – eszköz nyilvántartási integrált rendszerben,
  • üzemeltetési/vagyonkezelési szerződések kezelése, társaságokkal történő egyeztetés,
  • statisztikai és egyéb adatszolgáltatások előkészítése,
  • beruházásokkal, felújításokkal kapcsolatos aktiválási feladatok ellátása,
  • selejtezéssel, leltározással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • közreműködés az önkormányzati vagyonkimutatás összeállításában,
  • pénzügyi és főkönyvi egyeztetések, valamint társosztályokkal történő egyeztetés ellátása,
  • előterjesztések, szerződések véleményezése.

Elvárások:

  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
  • felsőfokú pénzügyi- számviteli vagy gazdálkodási szakon szerzett végzettség,
  • pénzügyi-számviteli területen szerzett 3 év szakmai tapasztalat,
  • precíz, pontos, gyors munkavégzés,
  • nagyfokú önállóság és terhelhetőség,
  • szakmai elkötelezettség, felelősségtudat,
  • pontosság, megbízhatóság,
  • koordinációs és szervezőkészség, együttműködési képesség,
  • jó kommunikációs készség,
  • gyakorlatias gondolkodás,
  • MS Office programok – különösen Word és Excel – aktív, felhasználói szintű ismerete.

Előnyt jelent:

  • államháztartásban (lehetőleg önkormányzatnál) pénzügyi-számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • integrált pénzügyi rendszer ismerete (FORRÁS.NET),
  • mérlegképes könyvelői képesítés
  • közigazgatási alapvizsga és szakvizsga megléte.

Amit kínálunk:

  • illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
  • kiemelkedő juttatási csomag,
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
  • stabil, családbarát munkahely,
  • hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége.

Csatolandó iratok:

  • részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
  • a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
  • szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata.

Jelentkezési határidő:

  • 2024. május 25.
  • A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

Az állás betöltésének várható időpontja:

  • a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.

Foglalkoztatás jellege:

  • teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:

  • Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

 

Jelentkezni ezen az űrlapon tudsz.

Ha bármi kérdés felmerül, a karrier@budapest.hu címre írj!

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „eszköznyilvántartási ügyintéző”.