Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztálya határozatlan időre eszköznyilvántartási ügyintéző munkakör betöltésére munkatársat keres
Feladatok:
a Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztály, Vagyonnyilvántartási és Kataszteri Osztály feladatkörébe tartozó tárgyi eszköz nyilvántartói feladatok ellátása, így különösen:
- az önkormányzati vagyont érintő változások nyomon követése, rögzítése a pénzügyi – eszköz nyilvántartási integrált rendszerben,
- üzemeltetési/vagyonkezelési szerződések kezelése, társaságokkal történő egyeztetés,
- statisztikai és egyéb adatszolgáltatások előkészítése,
- beruházásokkal, felújításokkal kapcsolatos aktiválási feladatok ellátása,
- selejtezéssel, leltározással kapcsolatos feladatok ellátása,
- közreműködés az önkormányzati vagyonkimutatás összeállításában,
- pénzügyi és főkönyvi egyeztetések, valamint társosztályokkal történő egyeztetés ellátása,
- előterjesztések, szerződések véleményezése.
Elvárások:
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- felsőfokú pénzügyi- számviteli vagy gazdálkodási szakon szerzett végzettség,
- pénzügyi-számviteli területen szerzett 3 év szakmai tapasztalat,
- precíz, pontos, gyors munkavégzés,
- nagyfokú önállóság és terhelhetőség,
- szakmai elkötelezettség, felelősségtudat,
- pontosság, megbízhatóság,
- koordinációs és szervezőkészség, együttműködési képesség,
- jó kommunikációs készség,
- gyakorlatias gondolkodás,
- MS Office programok – különösen Word és Excel – aktív, felhasználói szintű ismerete.
Előnyt jelent:
- államháztartásban (lehetőleg önkormányzatnál) pénzügyi-számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,
- integrált pénzügyi rendszer ismerete (FORRÁS.NET),
- mérlegképes könyvelői képesítés
- közigazgatási alapvizsga és szakvizsga megléte.
Amit kínálunk:
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége.
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
- a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata.
Jelentkezési határidő:
- 2024. május 25.
- A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja:
- a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege:
- teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
- Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
Jelentkezni ezen az űrlapon tudsz.
Ha bármi kérdés felmerül, a karrier@budapest.hu címre írj!
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „eszköznyilvántartási ügyintéző”.