Beszerzési eljárás – Túlfeszültségvédő elemek cseréje


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Túlfeszültségvédő elemek cseréje” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően. Az ajánlattételi határidő: 2024. március 05. 10:00 óra.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Túlfeszültségvédő elemek cseréje” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tárgyi beszerzési eljárásban nyertes ajánlattevő feladata az 1052 Budapest, Városház utca 9-11. szám alatt működő Főpolgármesteri Hivatal „F” épületének Bárczy utcai, Városház utcai és Gerlóczy utcai szárnyában a Műszaki leírás IV. pontjában tételesen felsorolt 55 db szintelosztóban: 

  • a jelenleg beszerelt túlfeszültségvédő elemek kiszerelése.
  • az új túlfeszültségvédő elemek beszerelése.
  • a kiszerelt túlfeszültségvédő elemek összegyűjtése és veszélyes hulladékként történő elszállítása, ártalmatlanítása.

Az eljárás során nincs lehetőség részajánlattételre.

A Szerződés a Felek általi kölcsönös aláírásának napján (eltérő időpontokban történő aláírás esetén a későbbi aláírás időpontjában) lép hatályba és hatálya a Felek kölcsönös teljesítéséig tart. A szerződésben és a műszaki leírásban megadott termékek leszállításának, szakszerű beszerelésének és a szerződés teljesítésének határideje a szerződés hatályba lépésének napjától számított 90. (kilencvenedik) nap.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő (Vevő) a szerződés ellenértékét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított számla kézhezvételétől számított 30 (harminc) napos fizetési határidővel, Nyertes Ajánlattevő (Eladó) bankszámlájára történő átutalással teljesíti.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelési szempontja a legalacsonyabb ár (Összesen nettó ajánlati ár).

Ajánlattételi határidő: 2024. március 05. 10:00

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

1.sz. Ajánlati adatlap

2.sz. Műszaki leírás

3.sz. Szerződéstervezet_Túlfeszültségvédő elemek cseréje

4. sz. Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés