Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Zajszakértő megbízása a Fővárosi Önkormányzat zajvédelmi feladatainak ellátása érdekében” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Tisztelt Gazdasági Szereplők!
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Zajszakértő megbízása a Fővárosi Önkormányzat zajvédelmi feladatainak ellátása érdekében” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
A nyertes ajánlattevő feladata szakmai támogatás nyújtása a Főpolgármesteri Hivatal részére a főjegyző által gyakorolt zajhatósági jogkörben hozandó hatósági döntések szakmai előkészítéséhez, valamint egyéb zajvédelmi feladatellátáshoz az alábbiak szerint:
- a Margitszigeten, valamint egyéb, Budapest közigazgatási területén működő zajforrások zajkibocsátásának helyszíni műszeres kivizsgálása és a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelő zajmérési jegyzőkönyv készítése a Megrendelő eseti megrendelése alapján,
- Megrendelő eseti megrendelése alapján, a megrendelésben meghatározott napokon és időintervallumban zajügyelet működtetése a személyi és műszaki feltételek biztosításával.
Vállalkozó feladata általános zajszakértői támogatás biztosítása a Megrendelő zajvédelmi feladatellátásával kapcsolatban, Megrendelő eseti megrendelése alapján – ideértve különösen, de nem kizárólag a Margitsziget helyi zajvédelmi szabályairól szóló Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 50/2017. (XII. 20.) önkormányzati rendelet műszaki előkészítését, valamint a zajvédelmi szempontból fokozottan védett területek kijelölésének előkészítéséhez kapcsolódó feladatokat.
A Keretszerződés a Felek általi kölcsönös – amennyiben az aláírások nem ugyanazon a napon történnek a legutolsó – aláírás napján lép hatályba és 2026. december 31. napjáig teljesített szolgáltatás pénzügyi rendezéséig, vagy a Keretszerződés 6. pontjában meghatározott szerződéses keretösszeg kimerüléséig tart.
Ajánlat értékelésének szempontja:
Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:
|
Sorszám |
Értékelési részszempontok |
Súlyszám |
|
1. részszempont |
Szakértői közreműködés |
50 |
|
2. részszempont |
Zajmérés és zajmérési jegyzőkönyv elkészítése 27/2008. (XII.3.) sz. KvVM – EüM rendelet szerint |
30 |
|
3. részszempont |
Zajügyelet ellátása |
20 |
Ajánlattételi határidő: 2026. január 7. 12:00
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu
Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.
A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.
Letölthető dokumentumok:
- Ajánlattételi felhívás
- Ajánlati adatlap
- Műszaki leírás
- Szerződéstervezet
- Nyilatkozat kizáró okokról
- Adatkezelési tájékoztató
