Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása és a plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása 2026-2027” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Tisztelt Gazdasági Szereplők!
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása és a plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása 2026-2027” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Nyertes ajánlattevő feladata Ajánlatkérő részére szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása és a plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása 2026-2027évben két részfeladatban a mellékelt műszaki leírásokban és szerződéstervezetekben foglaltak szerint.
A szerződés 2026. január 01. napján, vagy amennyiben az későbbi időpontban történik, úgy a Felek általi kölcsönös aláírás – ha a szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás – napján lép hatályba lép hatályba, és 2027. december 31-ig tartó határozott időtartamra jön létre
A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő a szerződés ellenértékét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított számla keltétől számított 30 napon belül, Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezetek tartalmazzák.
Alkalmassági minimumkövetelmény:
1. részfeladat: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlatkérés megküldésétől visszafelé számított három évben legalább 1 darab, beszerzés tárgya (szélesformátumú nyomdagépek és szkennerek karbantartása) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciával, melyeknek értéke mindösszesen eléri a nettó 4.300.000 Ft összeget. Az alkalmassági minimumkövetelmény maximum 3 referenciával együttesen is teljesíthető.
2. részfeladat: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlatkérés megküldésétől visszafelé számított három évben legalább 1 darab, beszerzés tárgya (festékkazetta szállítása) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciával, melyeknek értéke mindösszesen eléri a nettó 6.000.000 Ft összeget. Az alkalmassági minimumkövetelmény maximum 3 referenciával együttesen is teljesíthető
Mindkét részfeladatban: Az ajánlat értékelésének szempontja a legalacsonyabb ár (nettó HUF).Ajánlattételi határidő: 2025. november 25. - 10:00 óra
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu
Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.
A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.
Letölthető dokumentumok:
- Ajánlatkérés
- Ajánlati adatlap
- Műszaki leírás 1.
- Műszaki leírás 2.
- Részletező ártáblázat
- Szerződéstervezet 1.
- Szerződéstervezet 2.
- Alkalmassági nyilatkozat 1.
- Alkalmassági nyilatkozat 2.
- Nyilatkozat kizáró okokról
- Adatkezelési tájékoztató
