Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Gazdasági Igazgató Irodája határozatlan idejű kontroller munkakör betöltésére munkatársakat keres.
Feladatok:
- A Gazdasági Igazgató Irodája Gazdálkodási Koordinációs Osztályának feladatkörébe tartozó vezetői információs rendszer működtetésének és monitoring-kontrolling feladatok ellátása:
- a Fővárosi Önkormányzat tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságokkal kapcsolatos alapítói döntések előkészítése során a gazdasági társaságok beszámolóinak, üzleti jelentéseinek, stratégiai, hároméves és éves üzleti terveinek vizsgálata és elemzése;
- a Fővárosi Önkormányzat tulajdonában és résztulajdonában lévő gazdasági társaságokra vonatkozó alapítói döntések előkészítése;
- rendszeres és eseti pénzügyi kimutatások, elemzések készítése, a társasági jelentések (heti, havi, negyedéves és éves) elemzése;
- társasági kontrolling rendszer kialakítása és működtetése a tulajdonosi joggyakorlás szempontjából.
Elvárások:
- büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
- felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különös tekintettel a MS Office programokra (Excel, Word, stb.),
- csapatmunka, kiemelkedő kommunikációs készségek,
- precíz munkavégzés, határidők betartása,
- strukturált, rendszerszemléletű gondolkodás
Előnyt jelent:
- kontrolling területen szerzett több éves tapasztalat
- adatelemző eszközök (mint pl.: Power BI) haladó szintű alkalmazása
- közigazgatási területen szerzett gyakorlat
- mérlegképes könyvelői képesítés
Amit kínálunk:
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely.
- összetartó, jó hangulatú csapat,
- segítőkész munkatársak,
- hivatal által szervezett programok,
- képzési lehetőségek
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
- a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható az einfoszab.budapest.hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt.
Jelentkezési határidő: 2025. október 10.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakörök az elbírálást követően azonnal betölthetőek.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: kontroller – gazdálkodási koordináció