Közterületi szakreferens


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala 

Vagyongazdálkodási Főosztálya

közterületi szakreferens

munkatársat keres

A Főpolgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Főosztály Közterület-használati Osztálya és Kiemelt Közterület-használati Ügyek Osztálya várja mindazok jelentkezését, akiket érdekel a jog és a közigazgatás világa és szívesen részt vennének a Főváros arculatát is meghatározva a közterületek jogszerű használatának helyreállításához szükséges hatósági intézkedésekben, valamint a kiemelt közterületek (Margitsziget, Duna-part) használata iránt benyújtott kérelmek elbírálásában.

Feladatok:

Ø  elsőfokú hatósági döntések előkészítése, döntések végrehajtása, jelentések készítése,

Ø  hatósági végrehajtási ügyek intézése, döntés előkészítése, végrehajtása,

Ø  testületi döntések előterjesztéseinek előkészítése

Elvárások:

·       büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,

·       felsőoktatásban szerzett végzettség

·       felhasználói szintű számítógép-, internet és irodai alkalmazások használata.

·       pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Előnyt jelent:

·       közigazgatási hatósági területen szerzett gyakorlati tapasztalat, ezáltal az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (Ákr.) gyakorlatban megszerzett ismerete,

·       felsőoktatásban szerzett végzettség jogi szakiránnyal – így különösen jogi asszisztens, vagy igazgatásszervező végzettség stb.,

·       közigazgatási szakvizsga megléte.

Amit kínálunk:

·       illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,

·       kiemelkedő juttatási csomag,

·       hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,

·       határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,

·       stabil, családbarát munkahely,

·       összetartó, jó hangulatú csapat,

·       segítőkész munkatársak,

·       hivatal által szervezett programok,

·       képzési lehetőségek,

·       sokszínű, változatos ügyek, ezáltal sokrétű szakmai fejlődési lehetőség főként a hatósági jogalkalmazás területén,

·       az önkormányzatokra vonatkozó általános jogi szabályozás, valamint a közigazgatási hatósági eljárásokra vonatkozó jogszabályok elsajátítása, elmélyítése, valamint gyakorlati alkalmazása.

Csatolandó iratok:

·       részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,

·       a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),

·       szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata,

·       továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő).

·       A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: E-Információszabadság oldalak.

Jelentkezési határidő: 2025. október 10.

A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

 Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „közterületi szakreferens”.