Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala
Vagyongazdálkodási Főosztálya
közterületi szakreferens
munkatársat keres
A Főpolgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Főosztály Közterület-használati Osztálya és Kiemelt Közterület-használati Ügyek Osztálya várja mindazok jelentkezését, akiket érdekel a jog és a közigazgatás világa és szívesen részt vennének a Főváros arculatát is meghatározva a közterületek jogszerű használatának helyreállításához szükséges hatósági intézkedésekben, valamint a kiemelt közterületek (Margitsziget, Duna-part) használata iránt benyújtott kérelmek elbírálásában.
Feladatok:
Ø elsőfokú hatósági döntések előkészítése, döntések végrehajtása, jelentések készítése,
Ø hatósági végrehajtási ügyek intézése, döntés előkészítése, végrehajtása,
Ø testületi döntések előterjesztéseinek előkészítése
Elvárások:
· büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
· felsőoktatásban szerzett végzettség
· felhasználói szintű számítógép-, internet és irodai alkalmazások használata.
· pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Előnyt jelent:
· közigazgatási hatósági területen szerzett gyakorlati tapasztalat, ezáltal az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (Ákr.) gyakorlatban megszerzett ismerete,
· felsőoktatásban szerzett végzettség jogi szakiránnyal – így különösen jogi asszisztens, vagy igazgatásszervező végzettség stb.,
· közigazgatási szakvizsga megléte.
Amit kínálunk:
· illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
· kiemelkedő juttatási csomag,
· hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
· határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
· stabil, családbarát munkahely,
· összetartó, jó hangulatú csapat,
· segítőkész munkatársak,
· hivatal által szervezett programok,
· képzési lehetőségek,
· sokszínű, változatos ügyek, ezáltal sokrétű szakmai fejlődési lehetőség főként a hatósági jogalkalmazás területén,
· az önkormányzatokra vonatkozó általános jogi szabályozás, valamint a közigazgatási hatósági eljárásokra vonatkozó jogszabályok elsajátítása, elmélyítése, valamint gyakorlati alkalmazása.
Csatolandó iratok:
· részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
· a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
· szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata,
· továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő).
· A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: E-Információszabadság oldalak.
Jelentkezési határidő: 2025. október 10.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „közterületi szakreferens”.