Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala Vagyongazdálkodási Főosztálya közterületi szakreferens munkatársat keres-
A Főpolgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Főosztály Közterület-használati Osztálya és Kiemelt Közterület-használati Ügyek Osztálya várja mindazok jelentkezését, akiket érdekel a jog és a közigazgatás világa és szívesen részt vennének a Főváros arculatát is meghatározva a közterületek jogszerű használatának helyreállításához szükséges hatósági intézkedésekben, valamint a kiemelt közterületek (Margitsziget, Duna-part) használata iránt benyújtott kérelmek elbírálásában.
Feladatok:
- elsőfokú hatósági döntések előkészítése, döntések végrehajtása, jelentések készítése,
- hatósági végrehajtási ügyek intézése, döntés előkészítése, végrehajtása,
- testületi döntések előterjesztéseinek előkészítése
Elvárások:
- büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
- felsőoktatásban szerzett végzettség
- felhasználói szintű számítógép-, internet és irodai alkalmazások használata.
- pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Előnyt jelent:
- közigazgatási hatósági területen szerzett gyakorlati tapasztalat, ezáltal az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény (Ákr.) gyakorlatban megszerzett ismerete,
- felsőoktatásban szerzett végzettség jogi szakiránnyal – így különösen jogi asszisztens, vagy igazgatásszervező végzettség stb.,
- közigazgatási szakvizsga megléte.
Amit kínálunk:
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely,
- összetartó, jó hangulatú csapat,
- segítőkész munkatársak,
- hivatal által szervezett programok,
- képzési lehetőségek,
- sokszínű, változatos ügyek, ezáltal sokrétű szakmai fejlődési lehetőség főként a hatósági jogalkalmazás területén,
- az önkormányzatokra vonatkozó általános jogi szabályozás, valamint a közigazgatási hatósági eljárásokra vonatkozó jogszabályok elsajátítása, elmélyítése, valamint gyakorlati alkalmazása.
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
- a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata,
- továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő).
- A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: E-Információszabadság oldalak.
Jelentkezési határidő: 2025. október 10.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „közterületi szakreferens”.