Treasury referens


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Gazdasági Igazgató Irodája határozatlan idejű treasury referens munkakör betöltésére munkatársakat keres

Feladatok: 

  • A Gazdasági Igazgató Irodája Társaságfelügyeleti és Finanszírozásmenedzsment Osztályának feladatkörébe tartozó likviditási és finanszírozási feladatok ellátása:
  • a Fővárosi Önkormányzat likviditási pozíciójának időszaki nyomon követése, elemzése és jelentés készítése;
  • a Fővárosi Önkormányzat likviditáskezeléséhez kapcsolódó időszaki jelentések adatainak elemzése, jelentések előkészítése, finanszírozási és likviditási modellek készítése;
  • a Fővárosi Önkormányzat rövid és középtávú likviditási és finanszírozási pozíciójának folyamatos nyomon követése, az adatok elemzése és az ezzel kapcsolatos kockázatok feltárása;
  • a likviditásra és finanszírozásra vonatkozó európai uniós és központi szabályozások és azok hatásainak elemzése,
  • a gazdálkodásban rejlő kockázati elemek feltárása, elemzése és a szükséges kockázatcsökkentési javaslatok előkészítése.

Elvárások:

  • büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
  • felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különös tekintettel a MS Office programokra (Excel, Word, stb.),
  • csapatmunka, kiemelkedő kommunikációs készségek,
  • precíz munkavégzés, határidők betartása,
  • strukturált, rendszerszemléletű gondolkodás

Előnyt jelent:

  • treasury területen szerzett tapasztalat
  • közigazgatási területen szerzett gyakorlat
  • adatelemző eszközök (mint pl.: Power BI) haladó szintű alkalmazása

Amit kínálunk: 

  • illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
  • kiemelkedő juttatási csomag,
  • hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
  • stabil, családbarát munkahely.
  • összetartó, jó hangulatú csapat,
  • segítőkész munkatársak,
  • hivatal által szervezett programok,
  • képzési lehetőségek

Csatolandó iratok:

  • részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
  • a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
  • továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható az einfoszab.budapest.hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt. 

Jelentkezési határidő: 2025. október 10.

A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakörök az elbírálást követően azonnal betölthetőek.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: treasury referens