Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Gazdasági Igazgató Irodája határozatlan idejű treasury referens munkakör betöltésére munkatársakat keres
Feladatok:
- A Gazdasági Igazgató Irodája Társaságfelügyeleti és Finanszírozásmenedzsment Osztályának feladatkörébe tartozó likviditási és finanszírozási feladatok ellátása:
- a Fővárosi Önkormányzat likviditási pozíciójának időszaki nyomon követése, elemzése és jelentés készítése;
- a Fővárosi Önkormányzat likviditáskezeléséhez kapcsolódó időszaki jelentések adatainak elemzése, jelentések előkészítése, finanszírozási és likviditási modellek készítése;
- a Fővárosi Önkormányzat rövid és középtávú likviditási és finanszírozási pozíciójának folyamatos nyomon követése, az adatok elemzése és az ezzel kapcsolatos kockázatok feltárása;
- a likviditásra és finanszírozásra vonatkozó európai uniós és központi szabályozások és azok hatásainak elemzése,
- a gazdálkodásban rejlő kockázati elemek feltárása, elemzése és a szükséges kockázatcsökkentési javaslatok előkészítése.
Elvárások:
- büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
- felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különös tekintettel a MS Office programokra (Excel, Word, stb.),
- csapatmunka, kiemelkedő kommunikációs készségek,
- precíz munkavégzés, határidők betartása,
- strukturált, rendszerszemléletű gondolkodás
Előnyt jelent:
- treasury területen szerzett tapasztalat
- közigazgatási területen szerzett gyakorlat
- adatelemző eszközök (mint pl.: Power BI) haladó szintű alkalmazása
Amit kínálunk:
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely.
- összetartó, jó hangulatú csapat,
- segítőkész munkatársak,
- hivatal által szervezett programok,
- képzési lehetőségek
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
- a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható az einfoszab.budapest.hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt.
Jelentkezési határidő: 2025. október 10.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakörök az elbírálást követően azonnal betölthetőek.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: treasury referens