Jogi referens


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Főjegyzői Iroda jogi referens munkatársat keres.

Feladatok:

  • a Főjegyzői Iroda ügyrendjében meghatározott jogi és közigazgatási feladatok teljesítése, a főjegyző és az irodavezető munkájának segítése;
  • intézi a hivatali szmsz alapján ügyintézésre a Főjegyzői Irodára szignált közérdekű bejelentéseket és panaszokat;
  • ellátja a Fővárosi Önkormányzatot érintő külső vizsgálattal, nyomozó hatóság általi megkereséssel összefüggő, a hivatali szmsz szerint a Főjegyző Iroda feladatkörébe tartozó feladatokat;
  • intézi a közérdekű és közérdekből nyilvános adatok megismerésére vonatkozó kérelmeket, valamint közreműködik a Fővárosi Önkormányzat intézményeinek közérdekű és közérdekből nyilvános adatainak közzétételében;
  • az adatvédelmi tisztviselő iránymutatásával és felügyeletével részt vesz a személyes adatok kezelésével, anonimizálással, valamint az adatkezelési tájékoztatókkal, adatkezelési nyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatok ellátásában;
  • kezeli és jogi szempontból felülvizsgálja a főjegyzői hatáskörbe tartozó hatósági határozatokat és végzéseket;
  • közreműködik az integrált kockázatkezelési rendszer működtetésével összefüggő szervezési, operatív és adminisztratív feladatok ellátásában, segíti a belsőkontroll-koordinátort a vonatkozó normatív utasításban meghatározott kockázatértékelési folyamatban;
  • részt vesz a munkaértekezleteken, ahol rendszeresen beszámol munkájáról;
  • munkájának ellátása érdekében kezeli az ehhez szükséges informatikai rendszereket, valamint szakmai kapcsolatot tart a Főpolgármesteri Hivatal valamennyi szervezeti egységével és együttműködik a Hivatal munkatársaival.

Elvárások:

  • Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség;
  • jogi szakképzettség
  • önálló munkavégzési képesség.

Előnyt jelent:

  • Helyi önkormányzatnál szerzett munkatapasztalat

Amit kínálunk: 

  • illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
  • kiemelkedő juttatási csomag,
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
  • stabil, családbarát munkahely,
  • hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége.

Csatolandó iratok:

  • részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
  • a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
  • továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: einfoszab.budapest.hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt. 

Jelentkezési határidő: 2025. október 10. 

Foglalkoztatás jellege: köztisztviselői jogviszony, határozatlan időre, teljes munkaidőben 

Az állás betöltésének várható időpontja: azonnal betölthető.

A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

Jelentkezés: A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: jogi referens.