Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Főjegyzői Iroda jogi referens munkatársat keres.
Feladatok:
- a Főjegyzői Iroda ügyrendjében meghatározott jogi és közigazgatási feladatok teljesítése, a főjegyző és az irodavezető munkájának segítése;
- intézi a hivatali szmsz alapján ügyintézésre a Főjegyzői Irodára szignált közérdekű bejelentéseket és panaszokat;
- ellátja a Fővárosi Önkormányzatot érintő külső vizsgálattal, nyomozó hatóság általi megkereséssel összefüggő, a hivatali szmsz szerint a Főjegyző Iroda feladatkörébe tartozó feladatokat;
- intézi a közérdekű és közérdekből nyilvános adatok megismerésére vonatkozó kérelmeket, valamint közreműködik a Fővárosi Önkormányzat intézményeinek közérdekű és közérdekből nyilvános adatainak közzétételében;
- az adatvédelmi tisztviselő iránymutatásával és felügyeletével részt vesz a személyes adatok kezelésével, anonimizálással, valamint az adatkezelési tájékoztatókkal, adatkezelési nyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatok ellátásában;
- kezeli és jogi szempontból felülvizsgálja a főjegyzői hatáskörbe tartozó hatósági határozatokat és végzéseket;
- közreműködik az integrált kockázatkezelési rendszer működtetésével összefüggő szervezési, operatív és adminisztratív feladatok ellátásában, segíti a belsőkontroll-koordinátort a vonatkozó normatív utasításban meghatározott kockázatértékelési folyamatban;
- részt vesz a munkaértekezleteken, ahol rendszeresen beszámol munkájáról;
- munkájának ellátása érdekében kezeli az ehhez szükséges informatikai rendszereket, valamint szakmai kapcsolatot tart a Főpolgármesteri Hivatal valamennyi szervezeti egységével és együttműködik a Hivatal munkatársaival.
Elvárások:
- Magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség;
- jogi szakképzettség
- önálló munkavégzési képesség.
Előnyt jelent:
- Helyi önkormányzatnál szerzett munkatapasztalat
Amit kínálunk:
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége.
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,
- a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: einfoszab.budapest.hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt.
Jelentkezési határidő: 2025. október 10.
Foglalkoztatás jellege: köztisztviselői jogviszony, határozatlan időre, teljes munkaidőben
Az állás betöltésének várható időpontja: azonnal betölthető.
A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
Jelentkezés: A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: jogi referens.