Informatikai eszközök és üzemeltetési anyagok beszerzése


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „„Informatikai eszközök és üzemeltetési anyagok beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „„Informatikai eszközök és üzemeltetési anyagok beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal számára Eladó feladata új, korábban soha nem használt, termékek szállítása két részfeladatban a mellékelt műszaki leírásokban és szerződéstervezetekben foglaltak szerint.

Az eljárásban részajánlattételre van lehetőség az alábbiak szerint:

1. részfeladat: „Kisértékű eszközbeszerzés - headset

2. részfeladat: „Fogyóeszközök beszerzése - pendrive”

A Szerződés a Felek általi Kölcsönös aláírás napján lép hatályba és kölcsönös teljesítésig tart. Ha az aláírások nem ugyanazon napon történnek, a hatálybalépés időpontja a legutolsó aláírás napja.

Az ajánlatok értékelése mindkét részfeladat esetében a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, melyek az alábbiak:

 

Sorszám

Értékelési részszempontok[1]

Súlyszám:

1. szempont

Összesen nettó ajánlati ár (HUF)

80

2. szempont

Vállalt szállítási határidő
(maximum 15 nap,

legkedvezőbb szint 5 nap)

20

 

Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy Ajánlatkérő 15 napban határozza meg a szállítási határidő maximumát, melynél kedvezőtlenebb vállalás esetén az ajánlat érvénytelen.

Ajánlatkérő tájékoztatja Tisztelt Gazdasági Szereplőket, hogy Ajánlatkérő 5 napban határozza meg a legkedvezőbb szintet, melyre és az annál kedvezőbb vállalásokra egyaránt az értékelési ponthatár felső határával azonos számú pontot ad és a képletbe is ezen érték (5 nap) kerül behelyettesítésre.

Ajánlattételi határidő:  2025. augusztus 14. 10.00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre:   infoeszkoz@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mail címre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton az acelne.fejes.a@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.”

Letölthető dokumentumok:

  1. Ajánlatkérés
  2. Ajánlati adatlap 1. részfeladat
  3. Ajánlati adatlap 2.részfeladat
  4. Műszaki leírás 1. részfeladat
  5. Műszaki leírás 2. részfeladat
  6. Szerződéstervezet 1. részfeladat
  7. Szerződéstervezet 2. részfeladat
  8. Tájékoztató a beszerzésekkel kapcsolatos adatkezelésről
  9. Nyilatkozat kizáró okokról


[1][1] Csak pozitív egész szám ajánlható meg.