„Óbudai-sziget talajvízkút létesítéséhez kapcsolódó geofizikai vizsgálat és vízjogi létesítési engedélyezési terveinek elkészítése, vízjogi létesítési engedély beszerzése”


Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Óbudai-sziget talajvízkút létesítéséhez kapcsolódó geofizikai vizsgálat és vízjogi létesítési engedélyezési terveinek elkészítése, vízjogi létesítési engedély beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

 Budapest Főváros Önkormányzata, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Óbudai-sziget talajvízkút létesítéséhez kapcsolódó geofizikai vizsgálat és vízjogi létesítési engedélyezési terveinek elkészítése, vízjogi létesítési engedély beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tárgyi beszerzési eljárásban Nyertes ajánlattevő feladata a Budapest III. kerület Óbudai-sziget 23796/58 hrsz. alatti területen tervezett 2 db talajvizes öntözőkút helyének kijelöléséhez geofizikai ERT vizsgálat készítése, ez alapján a talajvízkutak vízjogi létesítési engedélyezési terveinek elkészítése, vízjogi létesítési engedély beszerzése a mellékelt műszaki leírásban és szerződéstervezetben foglaltak szerint.

Ajánlatkérő a tárgyi beszerzés tervezésre és engedélyeztetésre vonatkozó feladatait, csak abban az esetben tervezi megrendelni (opció), amennyiben a geofizikai ERT vizsgálat eredménye alátámasztja a kutak létesítésének lehetőségét.

Az eljárás során benyújtott ajánlatot Ajánlatkérő csak akkor tekinti érvényesnek, ha Ajánlattevő azt mindhárom részfeladat esetében benyújtotta.

 A szerződés a Szerződő Felek általi kölcsönös aláírás napján lép hatályba, ha az aláírások nem ugyanazon a napon történnek, a hatálybalépés időpontja a legutolsó aláírás napja és a Felek által történő kölcsönös teljesítés napjáig tart.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő (Megrendelő) a szerződés ellenértékét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított számla keltétől számított 30 naptári napon belül, Vállakozó bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza. 

Az ajánlatok értékelésének szempontja a legalacsonyabb részfeladatok összesen ár. Ajánlattevő „Ft érték” tekintetében csak pozitív egész számot ajánlhat meg.

Alkalmassági követelmények:

Alkalmassági követelmény:

 

M1: Ajánlattevőnek ismertetnie kell az ajánlatkérés megküldésétől visszafele számított 5 évben a beszerzés tárgya (vízjogi létesítési engedélyezési terv készítése és ehhez kapcsolódóan sikeres hatósági engedély megszerzése) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciáit.

Az igazolásnak/nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább a következő adatokat:

  • teljesítés ideje (év, hó, nap),
  • a szolgáltatás tárgyát és rövid ismertetését oly módon, hogy az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés megállapítható legyen,
  • a szerződést kötő másik fél megnevezése és székhelye, az információt adó neve és elérhetősége,
  • nyilatkozat arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.

 

M2: Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a szerződés teljesítésébe bevonni kívánt szakember(ek)ről.

Az ajánlatban csatolni kell:

  • a bevonni kívánt szakember(ek)ről szóló, kitöltött nyilatkozatot,
  • a bevonni kívánt szakember(ek) felsőfokú (főiskolai vagy egyetemi) végzettségét igazoló diploma másolatát,
  • a bevonni kívánt szakember(ek) által aláírt rendelkezésre állási nyilatkozatot,
  • a bevonni kívánt szakember(ek) által aláírt szakmai önéletrajzot, oly részletezettséggel, hogy abból az alkalmassági minimumkövetelménynek való megfelelés megállapítható legyen.

Alkalmassági minimumkövetelmény:

 

M1: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlatkérés megküldésétől visszafelé számított öt évben legalább 3 darab, beszerzés tárgya (vízjogi létesítési engedélyezési terv készítése és ehhez kapcsolódóan sikeres hatósági engedély megszerzése) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciával.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M2: Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik legalább 1 fő, általa a teljesítésbe bevonni kívánt, „A vízjogi engedélyezési eljáráshoz szükséges dokumentáció tartalmáról” szóló 41/2017. (XII. 29.) BM rendelet szerinti tervek készítéséhez szükséges Magyar Mérnökkamaránál nyilvántartott MK-VZ tervezési jogosultsággal rendelkező szakemberrel

 

Ajánlattételi határidő: 2025. augusztus 13. – 16:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: belso.vereszki.a@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

 Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a belso.vereszki.a@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

  1. Ajánlatkérés
  2. Ajánlati adatlap
  3. Műszaki leírás
  4. Tervezési szerződés
  5. Alkalmassági nyilatkozat, referencia
  6. Alkalmassági követelmény igazolása
  7. Rendelkezésre állás
  8. Nyilatkozat kizáró okokról
  9. Adatkezelési tájékoztató