Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala
Városüzemeltetési Főosztály Kommunális Osztálya
határozatlan időre
titkársági referens
munkakör betöltésére munkatársat keres
Feladatok:
- a vezető munkájának adminisztratív segítése, időpontok egyeztetése, programok szervezése, megbeszélések koordinálása, telefonhívások kezelése,
- a határidők, levelezések nyomon követése, a vezetői döntésekhez szükséges dokumentumok naprakész nyilvántartása,
- az ügyiratkezelési feladatokat ellátása az Iratkezelési Szabályzatban foglaltak szerint,
- nyilvántartások naprakész vezetése,
- a Fővárosi Közgyűlés és bizottságai döntéseinek előkészítésével kapcsolatos koordinációs és adminisztratív feladatok ellátása,
- a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységeivel való kapcsolattartás, a szervezeti egységek között a feladatok koordinálása,
- a vezető által összehívott megbeszélések, értekezletek adminisztratív és reprezentációs feladatainak ellátása.
Elvárások:
- büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különös tekintettel a MS Office programokra (Excel, Word stb.),
- terhelhetőség, rugalmasság,
- együttműködési készség,
- kimagasló kommunikációs képesség,
- kimagasló szövegértelmezési készség,
- önálló problémamegoldó képesség,
- legalább középfokú végzettség,
- jó koordinációs és szervezőképesség.
Előnyt jelent:
- iktatóprogram(ok) ismerete,
- közigazgatásban szerzett gyakorlat,
- felsőfokú végzettség,
- közigazgatási alap- és szakvizsga,
- alap- vagy középszintű angol nyelvtudás.
Amit kínálunk:
- illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
- stabil, családbarát munkahely,
- összetartó, jó hangulatú csapat,
- segítőkész munkatársak,
- hivatal által szervezett programok,
- képzési lehetőségek.
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz,
- motivációs levél,
- a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
- továbbá, arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzban és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: E-Információszabadság oldalak
Jelentkezési határidő: 2025. 06. 16.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye:
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „titkársági referens”.