Titkársági referens


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala 

Városüzemeltetési Főosztály Kommunális Osztálya

határozatlan időre

titkársági referens

munkakör betöltésére munkatársat keres

Feladatok:

  • a vezető munkájának adminisztratív segítése, időpontok egyeztetése, programok szervezése, megbeszélések koordinálása, telefonhívások kezelése,
  • a határidők, levelezések nyomon követése, a vezetői döntésekhez szükséges dokumentumok naprakész nyilvántartása,
  • az ügyiratkezelési feladatokat ellátása az Iratkezelési Szabályzatban foglaltak szerint,
  • nyilvántartások naprakész vezetése,
  • a Fővárosi Közgyűlés és bizottságai döntéseinek előkészítésével kapcsolatos koordinációs és adminisztratív feladatok ellátása,
  • a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységeivel való kapcsolattartás, a szervezeti egységek között a feladatok koordinálása,
  • a vezető által összehívott megbeszélések, értekezletek adminisztratív és reprezentációs feladatainak ellátása.

Elvárások:

  • büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különös tekintettel a MS Office programokra (Excel, Word stb.),
  • terhelhetőség, rugalmasság,
  • együttműködési készség,
  • kimagasló kommunikációs képesség,
  • kimagasló szövegértelmezési készség,
  • önálló problémamegoldó képesség,
  • legalább középfokú végzettség,
  • jó koordinációs és szervezőképesség.

Előnyt jelent:

  • iktatóprogram(ok) ismerete,
  • közigazgatásban szerzett gyakorlat,
  • felsőfokú végzettség,
  • közigazgatási alap- és szakvizsga,
  • alap- vagy középszintű angol nyelvtudás.

Amit kínálunk:

  • illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
  • kiemelkedő juttatási csomag,
  • hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
  • határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
  • stabil, családbarát munkahely,
  • összetartó, jó hangulatú csapat,
  • segítőkész munkatársak,
  • hivatal által szervezett programok,
  • képzési lehetőségek.

Csatolandó iratok:

  • részletes szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),
  • továbbá, arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzban és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: E-Információszabadság oldalak

Jelentkezési határidő: 2025. 06. 16.

A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

 Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)

A munkavégzés helye:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „titkársági referens”.