Kataszteri ügyintéző


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala 

határozott időre

kataszteri ügyintéző

munkatársat keres

Feladatok:

·         a Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztály, Vagyonnyilvántartási és Kataszteri Osztály feladatkörébe tartozó kataszteri nyilvántartói feladatok ellátása, így különösen:

  • az önkormányzati vagyont érintő változások nyomon követése, rögzítése a kataszteri nyilvántartási rendszerben,
  • üzemeltetési/vagyonkezelési szerződések kezelése, társaságokkal történő egyeztetés,
  • statisztikai és egyéb adatszolgáltatások előkészítése,
  • leltározással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • közreműködés az önkormányzati vagyonkimutatás összeállításában,
  • pénzügyi, főkönyvi és kataszteri egyeztetések, valamint társosztályokkal történő egyeztetés ellátása,
  • előterjesztések, szerződések véleményezése.

Elvárások:

·         büntetlen előélet, cselekvőképesség, magyar állampolgárság,

·         felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség,

·         kataszteri nyilvántartó területen szerzett szakmai tapasztalat,

·         precíz, pontos, gyors munkavégzés,

·         nagyfokú önállóság és terhelhetőség,

·         szakmai elkötelezettség, felelősségtudat,

·         pontosság, megbízhatóság,

·         koordinációs és szervezőkészség, együttműködési képesség,

·         jó kommunikációs készség,

·         gyakorlatias gondolkodás,

·         MS Office programok – különösen Word és Excel – aktív, felhasználói szintű ismerete.

Előnyt jelent:

·         államháztartásban (lehetőleg önkormányzatnál) pénzügyi-számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat,

·         integrált pénzügyi rendszer ismerete (FORRÁS.NET),

·         kataszteri nyilvántartási rendszer ismerete (GEMINI-O),

·         mérlegképes könyvelői képesítés,

·         közigazgatási alapvizsga és szakvizsga megléte.

Amit kínálunk:

·       illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,

·       kiemelkedő juttatási csomag,

·       hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,

·       határozott idejű közszolgálati jogviszony,

·       stabil, családbarát munkahely.

Csatolandó iratok:

·         részletes szakmai önéletrajz, valamint motivációs levél,

·         a végzettséget, szakképzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő),

·         továbbá, arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzban és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: E-Információszabadság oldalak

Jelentkezési határidő: 2025. május 28.

A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.

Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.

A munkavégzés helye:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.

A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.

A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „kataszteri ügyintéző”.