Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Mobilitási terv végrehajtása érdekében fedett kerékpártároló beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Tisztelt Gazdasági Szereplők!
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Mobilitási terv végrehajtása érdekében fedett kerékpártároló beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.
Tárgyi beszerzési eljárásban nyertes Ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére fedett kerékpártároló szállítása a műszaki leírásban és a szerződéstervezetben foglaltak szerint.
A szerződés a Felek általi kölcsönös aláírás napján – amennyiben a jelen Szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás napján lép hatályba és felek kölcsönös teljesítéséig tart. Teljesítési (szállítási) határidő: a Szerződés Felek általi kölcsönös aláírásának napjától számított 45. (negyvenötödik) munkanap. Részletesen a melléklet szerződéstervezetben foglaltak szerint.
A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet. Ajánlatkérő a szerződés ellenértékét a teljesítésigazolás alapján szabályszerűen kiállított számla keltétől számított 30 napon belül, Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) bankszámlájára történő átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.
Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:
Sorszám |
Értékelési részszempontok |
Súlyszám: |
1. rész szempont |
Fedett kerékpártároló ára (nettó Ft/db) |
70 |
2. rész szempont |
Kerékpártárolóra vállalt jótállás időtartama (hónap) |
30 |
Ajánlattételi határidő: 2025. április 30. - 10:00 óra
Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu
Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.
Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.
A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.
Letölthető dokumentumok: