Egyszerűsödött a hivatali ügyintézés a telefonos IVR menürendszerrel


Január 16-án, elindul az általános ügyfélszolgálat (ÜSZI) telefonos IVR (Interactive Voice Response) menürendszere, ami egy nagy változás a telefonos ügyintézésben.

A telefonos ügyintézés ilyen megváltozása remélhetőleg sokak számára leegyszerűsíti a hivatali ügyintézést.

Miért jó ez ügyfeleknek?

  • általános információk eléréséhez nem kell megvárnia, míg ügyintézőhöz jut, ezek a hét minden napján 24 órában elérhetőek (azoknak is, akiknek nincs internet kapcsolatuk)
  • a megfelelő menü kiválasztása után személyre szabott információt kaphat ügyintézőinktől,
  • ha minden ügyintéző foglalt, erről információt kap, nem csak azt hallja, hogy kicsöng a telefon és nem veszik fel a telefont
  • a menürendszer felkerült a honlapra is a Kapcsolat fülre, így akár előre, könnyen kiválaszthatja mindenki a számára megfelelő menüt 
  • tájékoztatást kap arról is, hogy mikor tud ügyintézővel beszélni, ha éppen munkaidőn kívül telefonál
  • olyan statisztikai háttér áll majd a rendelkezésre, ami alapján még inkább az ügyfelek igényeinek megfelelően tudjuk szervezni a kiszolgálásukat, pl. azokban az időszakokban, amikor többen telefonálnak, több ügyintéző fogad hívást

Az ügyfélszolgálat telefonszáma +36 1 327 1957, a telefonos menütérkép pedig az alábbi linkeken érhető el:

Ügyfélfogadási időben / Ügyfélfogadási időn kívül