Január 16-án, elindul az általános ügyfélszolgálat (ÜSZI) telefonos IVR (Interactive Voice Response) menürendszere, ami egy nagy változás a telefonos ügyintézésben.
A telefonos ügyintézés ilyen megváltozása remélhetőleg sokak számára leegyszerűsíti a hivatali ügyintézést.
Miért jó ez ügyfeleknek?
- általános információk eléréséhez nem kell megvárnia, míg ügyintézőhöz jut, ezek a hét minden napján 24 órában elérhetőek (azoknak is, akiknek nincs internet kapcsolatuk)
- a megfelelő menü kiválasztása után személyre szabott információt kaphat ügyintézőinktől,
- ha minden ügyintéző foglalt, erről információt kap, nem csak azt hallja, hogy kicsöng a telefon és nem veszik fel a telefont
- a menürendszer felkerült a honlapra is a Kapcsolat fülre, így akár előre, könnyen kiválaszthatja mindenki a számára megfelelő menüt
- tájékoztatást kap arról is, hogy mikor tud ügyintézővel beszélni, ha éppen munkaidőn kívül telefonál
- olyan statisztikai háttér áll majd a rendelkezésre, ami alapján még inkább az ügyfelek igényeinek megfelelően tudjuk szervezni a kiszolgálásukat, pl. azokban az időszakokban, amikor többen telefonálnak, több ügyintéző fogad hívást
Az ügyfélszolgálat telefonszáma +36 1 327 1957, a telefonos menütérkép pedig az alábbi linkeken érhető el: