Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal
Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztálya
határozatlan időre
főosztályvezető
munkakör betöltésére munkatársat keres
Feladatok:
· vezeti a Pénzügyi, Számviteli és Vagyonnyilvántartási Főosztály napi szintű feladatait (3 osztály, 50 fő),
· felelős a főosztály egész munkájáért, annak szakszerű, jogszerű működéséért, a főosztály ügyiratkezeléséért,
· feladatait a gazdasági igazgató irányítása alatt látja el,
· a közvetlen irányítása alatt álló osztályvezetők, köztisztviselők vonatkozásában elkészíti a teljesítménykövetelményeket, és elvégzi az ehhez kapcsolódó értékelési feladatokat,
· ellátja az utalványozói feladatokat, és a főosztályhoz kapcsolódó szerződések vonatkozásában a teljesítésigazolói feladatokat,
· képviseli a Fővárosi Önkormányzatot és a Főpolgármesteri Hivatalt a NAV ellenőrzés során, kapcsolatot tart NAV, MÁK, vagyonkezelőkkel és egyéb külső és belső szervezetekkel adategyeztetések, adatfeldolgozások, elszámolások során,
· felelős a főosztály feladatkörébe tartozó operatív pénzügyi, számviteli, adózási és vagyonnyilvántartási tevékenység szabályszerűségének biztosításáért,
· felelős a finanszírozási, adatszolgáltatási, beszámolási, továbbá a pénzügyi és számviteli rend betartásáért,
· felelős a pénzforgalommal és készpénzkezeléssel kapcsolatos, valamint a könyvvezetési és vagyonnyilvántartási feladatok ellátásáért,
· megszervezi, lebonyolítja és ellenőrzi a készpénz és bankszámlaforgalmat,
· felelős az ingatlan-vagyonkataszter vezetéséért,
· felelős az Önkormányzat, a Főpolgármesteri Hivatal, a nemzetiségi önkormányzatok gazdálkodására vonatkozó beszámolási, zárszámadási és maradványelszámolási kötelezettség teljesítéséért,
· felelős az Önkormányzati, Főpolgármesteri Hivatali és a nemzetiségi önkormányzatok vagyonkimutatásának összeállításáért,
· a testületi előterjesztések pénzügyi, számviteli és vagyonnyilvántartási szempontú koordinálási feladatok ellátásáért,
· felelős a munkafolyamatba épített ellenőrzés végrehajtásáért,
· felelős a főosztályon a vezetői ellenőrzés ellátásáért és a feladatkörébe tartozó megfelelő ellenőrzési nyomvonal kialakításáért, működtetéséért,
· szakmai támogatást biztosít a Főpolgármesteri Hivatal szervezeti egységei részére,
· a gazdasági igazgatót helyettesíti, annak távolléte esetén, ilyenkor a pénzügyi ellenjegyzési feladatok teljes körűen biztosítja,
· kintlévőség-kezelés, tartozások nyomon követése, kintlévőségek behajtásához szükséges dokumentáció előkészítésének vezetői szintű ellenőrzése,
· vevőállomány, szállítóállomány folyamatos nyomonkövetése, szükséges vezetői intézkedések megtétele,
· az önkormányzat, nemzetiségi önkormányzatok, főpolgármesteri hivatal könyvviteli és elszámolási, vagyon-nyilvántartási rendszerének működtetése, javaslattétel azok módosítására, fejlesztésére,
· felelős a számviteli tevékenységet meghatározó szabályzatok elkészítéséért, folyamatos felülvizsgálatáért és aktualizálásért,
· gondoskodik az önkormányzat, a nemzetiségi önkormányzatok, a főpolgármesteri hivatal adókötelezettségeinek teljesítéséről.
Elvárások:
· felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség,
· államháztartási vagy vállalkozási szakos mérlegképes könyvelői végzettség és regisztráció,
· legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,
· legalább 3 év vezetői tapasztalat,
· államháztartási számviteli gyakorlati tapasztalat legalább 3 év,
· integrált számviteli rendszerben való könyvelésben szerzett releváns szakmai tapasztalat,
· MS Office programok magas szintű ismerete,
· büntetlen előélet,
· cselekvőképesség,
· magyar állampolgárság,
· vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalása,
· közigazgatási alap- és szakvizsga.
Elvárt kompetenciák:
· önálló munkavégzés,
· rendszerszemlélet,
· rugalmasság, megbízhatóság,
· jó szervező készség,
· lojalitás,
· jó konfliktus-kezelő és kommunikációs, valamint prezentációs képesség,
· felelősségvállalás az elvégzett munka minőségéért,
· precizitás, csapatmunka szellem,
· irányítási, vezetési képesség.
Előnyt jelent:
· költségvetési szervnél hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
· FORRAS.SQL program ismerete
· KGR K11 rendszer ismerete
· államháztartási szakos mérlegképes könyvelői végzettség
· önkormányzatnál szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
· illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a 65/2013. (IX. 18.) Főv. Kgy. rendelet előírásai alapján történik,
· kiemelkedő juttatási csomag,
· hibrid (irodai és otthoni) munkavégzés lehetősége,
· határozatlan idejű közszolgálati jogviszony,
· stabil, családbarát munkahely,
· összetartó, jó hangulatú csapat,
· segítőkész munkatársak,
· hivatal által szervezett programok,
· képzési lehetőségek.
Csatolandó iratok:
· részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajz, amely bemutatja a pályázó eddigi szakmai tevékenységét,
· vezetői koncepció, program,
· a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő), esetlegesen meglévő nyelvismeretet tanúsító okiratmásolatok,
· továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott – nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő). A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható az einfoszab.budapest.hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt.
Jelentkezési határidő: 2025. január 19.
A beérkezett jelentkezések folyamatosan kerülnek elbírálásra.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör 2025. január 10-ét követően tölthető be.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye:
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére vagy a karrier@budapest.hu címre szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „pénzügyi főosztályvezető”.