A Főpolgármesteri Hivatal Központi Ügyfélszolgálatán minden munkanapon szeretettel várjuk az ügyfeleket. Ez alól kivételt jelent a nyári és a téli igazgatási szünet, valamint esetenként néhány olyan nap, amikor kollégáinknak más teendőket kell ellátniuk vagy az irodában technikai karbantartás van.
A 1052 Budapest, Bárczy István utca 1-3. alatt található Központi Ügyfélszolgálat 2024-ben az alábbi napokon nem tudja személyesen fogadni ügyfeleit, ezért ezeken a napokon csak telefonos ügyintézés lehetséges:
- 2024. február 16.
- 2024. június 14.
- 2024. július 1.
- 2024. július 22-26. Az igazgatási szünet miatt a Főpolgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatai az alábbiak szerint érhetőek el.
- 2024. augusztus 3.
- 2024. szeptember 20. A Központi Ügyfélszolgálaton szeptember 20-án (pénteken) technikai okok miatt a személyes ügyfélfogadás szünetel. Telefonos ügyelet: +36-1-327-1957
- 2024. október 11-én, pénteken a Hivatal Központi ügyfélszolgálata Főjegyzői engedéllyel zárva lesz, telefonügyelet lesz.
- 2024. november 8.
- 2024. november 29.
- 2024. december 7-én és 14-én, az áthelyezett szombati munkanapokon a Központi Ügyfélszolgálati Iroda zárva tart, telefonos ügyelet lesz 8-12 óra között.
Igazgatási szünet alatti nyitvatartás (2024. december 23. – 2025. január 5.)
A Központi Ügyfélszolgálati Irodán 2024. december 23-án, továbbá 2025. január 2-3-án a személyes
ügyfélfogadás szünetel, az iroda munkatársai az ügyfélfogadást elektronikus hírközlési szolgáltatások
igénybevétele útján 8 és 12 óra között – távmunkavégzés keretében – biztosítják. 2024. december 21-22, valamint a 2024. december 24-től 2025. január 1-ig terjedő időszakban az ügyfélfogadás szünetel.
2. Az Adó Ügyfélszolgálati Irodában, a Zöld Budapest Tanácsadó Irodában, az Idősek Információs Pontján és a Támogatási Csoport Ügyfélszolgálati Irodában a hivatali igazgatási szünet alatt az ügyfélfogadás szünetel.
Ezen kívül a szokásos nyitvatartási idő érvényes.
Hétfő, szerda: 8:00 – 18:00
Kedd, csütörtök: 8:00 – 16:30
Péntek: 8:00 – 14:00