„Nyomdagépek karbantartása és javítása 2026” beszerzési eljárás


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Nyomdagépek karbantartása és javítása 2026” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tisztelt Gazdasági Szereplők!

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Nyomdagépek karbantartása és javítása 2026” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Nyomdaüzemében található, a műszaki leírásban felsorolt nyomdagépek karbantartása, javítása és sürgőségi hibaelhárításai munka elvégzése a vállalkozási keretszerződés keretösszegének erejéig

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok alapján az alábbiak szerint:

 

Sorszám

Értékelési részszempontok

Súlyszám

I. részszempont

Gépek karbantartásának alkalmankénti összesen nettó

ajánlati ára

70

II. részszempont

Eseti javítási szolgáltatás összesen nettó óradíja

20

III. részszempont

Sürgősségi hibaelhárítás összesen nettó óradíja

10

 

Ajánlattételi határidő:  2025. november 6.  10:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, pdf. vagy egyéb nem szerkeszthető formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Gazdasági Szereplő figyelmét, hogy az ajánlattételi felhívásban és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokban foglaltakkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – legfeljebb az ajánlattételi határidőt megelőző 2 munkanapig – írásban elektronikus úton az hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhet Ajánlatkérőtől.

A kiegészítő tájékoztatás(ok)ra adott válasz(ok) a felkérendő Gazdasági Szereplők részére közvetlenül elektronikus levél útján kerülnek megküldésre, egyúttal az eljárás során az Ajánlatkérő honlapján szintén (BUDAPEST.HU) folyamatosan közzétételre kerülnek.

Letölthető dokumentumok:

  1. Ajánlattételi felhívás
  2. Ajánlati adatlap
  3. Részletező ártáblázat
  4. Műszaki leírás
  5. Szerződéstervezet
  6. Nyilatkozat kizáró okokról
  7. Adatkezelési tájékoztató