Beszerzési eljárás – „Hálózatra kapcsolt adattároló (NAS) beszerzése"


Ajánlattételi határidő 2024. augusztus 8. – 10:00 óra.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő megismételt közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít „Hálózatra kapcsolt adattároló (NAS) beszerzése” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően.

Tárgyi beszerzési eljárásban Nyertes ajánlattevő (Eladó) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal részére 1 darab új, korábban soha nem használt SYNOLOGY RS4021XS+ Rackstation vagy azzal egyenértékű termék szállítása tárhellyel együtt a műszaki leírásban, illetve a szerződéstervezetben foglaltak szerint.

Az eljárás során nincs lehetőség részajánlattételre.

A szerződés a Szerződő Felek általi kölcsönös aláírás napján lép hatályba, ha az aláírások nem ugyanazon a napon történnek, a hatálybalépés időpontja a legutolsó aláírás napja és a Felek kölcsönös teljesítésének napjáig tart.

A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő (Megrendelő) rendelkezésére áll. Ajánlatkérő előleget nem fizet, a szabályszerűen kiállított számla kiállításától számított 30 napon belül az ellenszolgáltatást átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezet tartalmazza.

Az ajánlatok értékelése a legjobb ár-érték arányt megjelenítő szempontok szerint történik, melyek az alábbiak:

  Értékelési részszempontok Súlyszám
1. részszempont Összesen nettó ajánlati ár(nettó Ft) 80
2. részszempont Vállalt szállítási határidő(naptári nap, maximum 60 naptári nap) 20

Ajánlattételi határidő:  2024. augusztus 8. – 10:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

 

Letölthető dokumentumok:

1.Adatlap 

2. Műszaki leírás

3. Szerződéstervezet

4. Adatkezelési tájékoztató

Megismételt Ajánlatkérés