Beszerzési eljárás – Szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása, plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása 2024-2025


Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala, mint Ajánlatkérő közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárást indít "Szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása, valamint a plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása 2024-2025.” tárgyban a mellékelt dokumentumoknak megfelelően. Az ajánlattételi határidő: 2024. február 29. - 12:00 óra.

https://budapest.hu/api/file/doc/Kiegeszítő tájékoztatás_II_GSZ_edok.pdfTárgyi beszerzési eljárásban Nyertes ajánlattevő feladata Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása, valamint a plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása két részfeladatban a mellékelt műszaki leírásokban és szerződéstervezetekben foglaltak szerint.

1. sz. részfeladat: Szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása

Az Ajánlatkérő Nyomdaüzemében található szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása a mellékelt műszaki leírásban és szerződéstervezetben foglaltak szerint. 

2. sz. részfeladat: Festékkazetta szállítása

A plotterek működéséhez szükséges festékkazetta szállítása eseti megrendelések alapján a mellékelt műszaki leírásban és szerződéstervezetben foglaltak szerint.

Mindkét részfeladat esetében a Szerződés 2024. április 01. napján, vagy amennyiben az későbbi időpontban történik, úgy a Felek általi kölcsönös aláírás – ha a szerződést a Felek nem ugyanazon a napon írják alá, úgy a későbbi aláírás – napján lép hatályba lép hatályba és 2025. december 31-ig tartó határozott időtartamra jön létre.

Mindkettő részfeladat tekintetében: A pénzügyi fedezet Ajánlatkérő rendelkezésére áll. Ajánlatkérő a szabályszerűen kiállított számlák ellenértékét azok keltétől számított 30 naptári napon belül átutalással teljesíti. A részletes feltételeket a mellékelt szerződéstervezetek tartalmazzák.

Mindkettő részfeladat tekintetében: Az ajánlatok értékelése a legalacsonyabb ár szempontja alapján történik.

Ajánlattevőknek az alábbi műszaki- szakmai alkalmassági minimumkövetelményeknek kell megfelelniük:

Az 1. részfeladat tekintetében Ajánlatkérő az alábbi alkalmassági minimumkövetelményt írja elő:

M/1 Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlatkérés megküldésétől visszafelé számított három évben legalább 1 darab, beszerzés tárgya (Szélesformátumú plotterek és szkennerek karbantartása) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciával, melyeknek értéke mindösszesen eléri a nettó 2.800.000 Ft összeget. Az alkalmassági minimumkövetelmény maximum 3 referenciával együttesen is teljesíthető.

 Az 2. részfeladat tekintetében Ajánlatkérő az alábbi alkalmassági minimumkövetelményt írja elő:

M/1 Alkalmatlan az ajánlattevő, ha nem rendelkezik az ajánlatkérés megküldésétől visszafelé számított három évben legalább 1 darab, beszerzés tárgya (Festékkazetta szállítása) szerinti szerződésszerűen teljesített referenciával, melyeknek értéke mindösszesen eléri a nettó 3.700.000 Ft összeget. Az alkalmassági minimumkövetelmény maximum 3 referenciával együttesen is teljesíthető.

Ajánlattételi határidő: 2024. február 29. - 12:00 óra

Amennyiben tárgyi beszerzési eljárásban Tisztelt Gazdasági Szereplőknek ajánlattételi szándékuk fennáll, ajánlatukat elektronikusan kell benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig a következő e-mail címre: hivatalibeszerzesek@budapest.hu

Az ajánlat akkor tekinthető benyújtottnak, ha az ajánlattételi határidő lejártáig a tárgyi e-mailcímre megérkezett. Az ajánlatot a cégjegyzésre jogosult/ak cégszerű aláírásával, nem szerkeszthető pdf. formátumban kell benyújtani, az ajánlat részeként benyújtandó dokumentumok listáját az Ajánlatkérés tartalmazza.

Felhívjuk Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy az Ajánlatkéréssel és annak mellékleteiként csatolt dokumentumokkal kapcsolatban az ajánlattételi határidő lejárta előtt ésszerű határidőben – de legkésőbb 48 órával előtte – írásban elektronikus úton a hivatalibeszerzesek@budapest.hu e-mail címen kiegészítő tájékoztatást kérhetnek Ajánlatkérőtől.

Letölthető dokumentumok:

1. sz. Ajánlati adatlap

2.sz. Részletező ártáblázat

3.a sz. Műszaki leírás 1.

3.b sz. Műszaki leírás 2.

4.a sz. Szerződéstervezet

4.b sz. Szerződéstervezet

5. sz. Alkalmasság nyilatkozat

6. sz. Adatkezelési tájékoztató

Ajánlatkérés

Kiegeszítő tájékoztatás I. 

Kiegeszítő tájékoztatás II.