Szünetel az ügyfelek személyes fogadása a Főpolgármesteri Hivatalban

​Tisztelt Ügyfelek!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány második hulláma miatt a Főpolgármesteri Hivatalban 2020. november 16-ától a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

Az ügyfélszolgálati irodák zárva tartanak, ez alól kivétel a Hajléktalan Információs Iroda (Budapest VIII. kerület, Könyves Kálmán körút 84.), itt továbbra is fogadjuk a hajléktalan ügyfeleket. Fontos, hogy a Hajléktalan Információs Irodán csak a hajléktalanok rendkívüli települési támogatása igényelhető, más típusú ügyet itt nem lehet intézni.

A Főpolgármesteri Hivatalban a munkavégzés ettől függetlenül zavartalanul folyik.

Szerződéses anyagokat vagy a közmeghallgatásra szánt kérdéseket személyesen a 1052 Budapest, Városház u. 9-11. címen a II-es kapu ügyfélregisztrációs pultjánál tudják benyújtani előzetesen telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban.

Ugyanakkor felhívjuk figyelmüket, hogy a járványra tekintettel beadványaikat csak akkor adják be személyesen, ha ez semmiképpen nem oldható meg máshogy. Ez alapján javasoljuk, hogy ezeket lehetőleg 

  • postai úton (1840 Budapest) vagy

  • elektronikus úton (Ügyfélkapu vagy e-Papír szolgáltatás)

nyújtsák be.​

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei

Telefonszám: 06 1 327-1208 vagy 06 1 327-1693

Email: ugyfelszolgalat@budapest.hu  

Adóügyekkel kapcsolatban

A helyi adó ügyek intézésről a https://ssl.budapest.hu/web_hair/ portálon vagy a 06 1 411-7000 telefonszámon tájékozódhatnak.

Információk a koronavírus-járványról

A Fővárosi Önkormányzat híreit a veszélyhelyzettel kapcsolatban a https://koronavirus.budapest.hu oldalon olvashatják.