Ötödször toplistás a Főgáz a MagyarBrands Bizottság rangsorán

​Az objektív cégadatok és a független szakemberekből álló bizottság döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján immár 5. alkalommal szerepelt a FŐGÁZ a magyar márkák toplistáján.

A többségi állami tulajdonban lévő és a nemzeti közműszolgáltatási rendszer részeként működő FŐGÁZ 2015. május 6-án vehette át a tradíció-, tulajdon-, reputáció-, identitás-, ismertség-, kedveltség-, foglalkoztatottság kritériumok alapján vizsgált legkiválóbb hazai márkáknak járó MagyarBrands díjat.

A díj átvételé kapcsán Kovács Richárd marketing vezető elmondta: „A MagyarBrands díj számunkra fontos visszajelzés arról, hogy ügyfeleink elismerik munkánkat. A díj elnyerése minden évben büszkeséggel tölt el bennünket, ugyanakkor arra ösztönöz, hogy a szolgáltatási színvonalat mind magasabbra emeljük, hiszen felelős gázszolgáltatóként számunkra ügyfeleink kényelme és biztonságos gázellátása a legfőbb szempont.”

A MagyarBrands programot 2010-ben a Superbrands Szakértői Bizottsága és vezetői hívták életre, abból a megfontolásból, hogy a hazai márkákra kiemelt figyelmet kapjanak. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is.