Decembertől a BKK két ügyfélközpontjában is lehet Volánbusz-bérletet vásárolni

​2015. december 1-től (keddtől) a Budapesti Közlekedési Központ két ügyfélközpontjában már a Volánbusz bérletei is megvásárolhatóak a BKK jegyei és bérletei mellett, jelentős időt spórolva ezzel az utasoknak. A szolgáltatást most a Volánbusz Zrt. és a BKK együttműködésének köszönhetően a forgalmas kelenföldi helyközi autóbusz-állomás és a szintén frekventált kőbánya-kispesti Volánbusz-megálló közelében található, a hét minden napján nyitva tartó BKK ügyfélközpontokban vezetik be.

A BKK kelenföldi ügyfélközpontjában (amely a Biatorbágy, Érd és Százhalombatta környékét kiszolgáló helyközi buszok végállomásának közvetlen közelében található), valamint a kőbánya-kispesti értékesítési ponton (amely a Monor, Cegléd, Nagykőrös, Albertirsa felé közlekedő buszok forgalmas megállóhelye) december 1-jétől, keddtől lesz lehetőség a Volánbusz bérleteinek megvásárlására.

Az új szolgáltatás jelentős időt spórol az utasoknak, hiszen nem kell kétszer sorba állniuk, ha BKK- és Volánbusz-bérletet is vennének.Az új szolgáltatás a helyi és a helyközi közösségi közlekedési szolgáltatások integrációjára való törekvés jegyében indul, amely mind a BKK, mind a Volánbusz mobilitás-menedzseri szemléletét tükrözi. Ez a megközelítés lehetőséget ad arra, hogy hosszabb távon összhang és átjárhatóság jöjjön létre a különböző közlekedési módok között.

A Volánbusz-bérletek árusításába további BKK-ügyfélközpontok az új szolgáltatás első időszakának tapasztalatai alapján kapcsolódhatnak majd be.A kelenföldi és a kőbánya-kispesti BKK ügyfélközpont a hét minden napján 5:30 és 22 óra között várja az ügyfeleket.

Budapesti Közlekedési Központ